• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
6

یاراحمدی: شهرداری متمولی نیستیم

  • کد خبر : 5508
  • 21 آبان 1402 - 13:33

به گزارش وب سایت شهرداری بهارستان؛ شهردار بهارستان با اشاره به اینکه وظایف شهرداری ها و سایر ادارات مشخص است و هر کدام باید در چارچوب وظایف خود فعالیت کنند اظهار داشت: پیگیری مطالبات مردمی از سوی شورای شهر انجام می شود اما مردم نیز باید از حقوق خود در سایر ادارات دفاع کنند و برای مثال اگر مشکل روشنایی معابر است باید از اداره برق مطالبه گری کنند.

وی افزود: نباید اگر ضعف در اداره ای دیگر است همه انتقادات به سمت شهرداری و شورا بیاید؛ ما پیگیر مسائل شهر هستیم اما متولی اداره ای دیگر است.

یاراحمدی به برخی پروژه های مهم شهرداری اشاره کرد و گفت: احداث خیابان نخلستان بسیار حائز اهمیت بود و با توجه به ترافیکی که وجود داشت و همچنین دانشکده فنی و مهندسی که باید میزبان شایسته ای برای آنان باشیم در هفته دولت به مساحت ۱۰ هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پروژه خیابان نخلستان به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به مبلمان شهری و زیباسازی شهر بیان کرد: المان میدان قلم و محوطه سازی آن و روشنایی انجام شد و به زودی همه نخل های بلوار اندیشه و قسمتی از بلوار شهدا روشنایی و زیبا سازی آن انجام می شود که به چهره و محیط شهری کمک شایانی می کند.

شهردار بهارستان با اشاره به اینکه پروژه خیابان موعود فعال است و سنگ جدول ها و حفاری ها جهت توسعه شبکه آب و گاز انجام شده خاطرنشان کرد: این پروژه به همراه پیاده رو سازی که در حال حاضر در سطح شهر در حال انجام است در دهه فجر سال جاری به بهره برداری می رسند.

وی تاکید کرد: فیبرنوری از الزامات شهر بود که با همکاری شهرداری و مخابرات قسمت های مهم شهر به فیبرنوری وصل می شوند و به تدریج سایر نقاط شهری نیز به فیبرنوری وصل خواهند شد. همچنین مشکل آنتن دهی ضعیف موبایل در برخی محلات وجود داشت که با همکاری شهرداری دو دستگاه دکل همراه اول نصب شد و آنتن دهی نیز بهبود یافته است.
یاراحمدی با بیان اینکه برای زیرسازی کوچه و معابر مشکلی نداریم و هر جا درخواستی باشد انجام می دهیم افزود: در حال حاضر ۲۰ هزارمترمربع زیرسازی کوچه و معابر را انجام داده ایم و در آینده این رقم بیشتر نیز خواهد شد چون به صورت مستمر انجام می شود.

وی با بیان اینکه شهرداری بهارستان متمول نیست خاطرنشان کرد: در خصوص عقب نشینی ها و بازگشایی معابر از شهروندان گرامی می خواهیم بیشتر با این شهرداری همراهی و همکاری داشته باشند تا بتوانیم عملیات بازگشایی معابر اصلی به خصوص بلوار اندیشه را به سرانجام برسانیم.

شهردار بهارستان به یکی دیگر از پروژه هایی که در حال حاضر در دست اجراست اشاره کرد و گفت: پل خیابان نخلستان، دو سوم پروژه انجام شده و قرار است در دهه فجر افتتاح شود که از پروژه های مهم و بزرگ شهرداری بهارستان طی دو سال اخیر است.

لینک کوتاه : https://baharestan-mun.ir/?p=5508

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.