• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
4
امام جمعه جم:

وحدت امت اسلام یک امر اقتدار آور امروز است

  • کد خبر : 5029
  • 10 مهر 1402 - 10:50

حجت الاسلام «محمد محمدی» امام جمعه شهرستان جم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس  در بوشهر با گرامیداشت هفته وحدت اظهار داشت: ولادت پیامبر مکرم اسلام به روایت اهل سنت وآغاز هفته وحدت یک امر حیاتی واقتدار آور بویژه در شرایط امروز است.

وی افزود: هر کسی از هر طیفی باعث اخلال در وحدت اقوام بشود در زمین دشمن بازی می‌کند.

امام جمعه جم با تاکید بروحدت امت اسلام در شرایط حساس امروز تصریح کرد: هفته وحدت فرصت تبیین دکترین انقلاب اسلامی است که از آغاز انقلاب به دنبال ایجاد وحدت دردنیای اسلام بوده است.

حجت الاسلام محمدی گفت: امروز اگر توجه شود می‌بینید که در سراسر دنیا اسلام حرف برای گفتن دارد و روزبه‌روز میل جوانان و رغبت آن‌ها به سمت اسلام و اسلام‌گرایی دارد بیشتر و بیشتر می‌شود. البته باید در نظر داشت به همان اندازه‌ای که اسلام دارد انتشار پیدا می‌کند و مسلمانان دارند متحد‌تر می‌شوند، دشمن هم به همان اندازه، بلکه بیشتر برنامه‌ریزی‌های خاص خودش را داشته و دارد.

امام جمعه جم تاکید کرد:دشمن به‌خوبی از مؤلفه‌های قدرت مسلمانان و اقتدار نظام جمهوری اسلامی آگاه هست و لذا کار دشمن این است که این مظاهر و مؤلفه‌های اقتدار را هدف قرار بدهد.

وی افزود: ما در هفته وحدت می‌توانیم با برنامه‌های خاص و تلاشی که زحمت‌کشان این عرصه می‌توانند داشته باشند، بخش عظیمی از سناریو و توطئه‌های دشمن را خنثی کنیم.

حجت الاسلام محمدی بیان داشت: الحمدالله ایران عزیز اسلامی یکپارچه هست و قومیت‌های مختلف مذاهب و فرهنگ‌ها، ممکن است که متعدد باشد، ولی حول محور اسلام و قرآن، ذیل پرچم جمهوری اسلامی و تحت ولایت مقام معظم رهبری و ولایت‌فقیه، این برادری و رفاقت و همدلی استمرار پیدا خواهد کرد و ان‌شاءالله از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع خواهیم کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://baharestan-mun.ir/?p=5029

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.