رئیس شورای اسلامی و شهردار بهارستان در پیامی حلول ماه ربیع الاول را تبریک گفتند
رئیس شورای اسلامی و شهردار بهارستان در پیامی حلول ماه ربیع الاول را تبریک گفتند
حلول ماه ربیع الاول، ماه جشن و سرور اهل البیت(ع) و ماه شکفتن جوانه‌های تبسم بر چهره دوستداران امامت و ولایت، بر تمامی مسلمانان جهان به ویژه مردم متدین و ولایتمدار شهرستان جم و شهر بهارستان تبریک و تهنیت باد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهارستان، در پیام مشترک سید جلال حق‌شناس و حسین یاراحمدی آمده است:

حلول ماه ربیع الاول، ماه جشن و سرور اهل البیت(ع) و ماه شکفتن جوانه‌های تبسم بر چهره دوستداران امامت و ولایت، بر تمامی مسلمانان جهان به ویژه مردم متدین و ولایتمدار شهرستان جم و شهر بهارستان تبریک و تهنیت باد.

ربیع الاول، چشمه جوشان وحدت و آسمان پر فروغ همبستگی است. مشام هستی معطر به رایحه میلاد مسعود پیامبر اعظم(ص) است و تمامی لحظات این ماه پرفیض مزین به کرامت ، اخلاقیت و انسانیت این یگانه تاریخ است. بی تردید این ایام فرخنده فرصت گرانقدری برای ایجاد وحدت و توسعه دوستی و مؤدت میان مسلمانان سراسر جهان و پیروان این شریعت آسمانی است.

اینک با پایان یافتن ماه صفر؛ از عموم مردم ولایتمدار شهر بهارستان و عاشقان حسینی و سوگوارانی که ماه‌های محرم و صفر را با عزاداری‌ها و برگزاری روضه‌ها، مراسم پرشور در هیئت‌ها ، بزرگ داشتند و دست اندرکارانی که در برگزاری پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی نقش داشته‌اند صمیمانه قدردانی می‌کنیم.

حلول ماه مبارک ربیع الاول و ایام اعیاد و مناسبت‌های فرخنده پیش رو را پیشاپیش به مسلمانان جهان به ویژه مردم متدین و ولایتمدار شهر بهارستان تبریک و تهنیت می‌گوییم و از خداوند بزرگ برای ملت ایران اسلامی و دوستداران و عاشقان اهل بیت، توفیقات روزافزون و عزت و سربلندی و اقتدار در سایه پیروی از سیره‌ها و آموزه‌های خاندان عصمت و طهارت و حضرت ختمی مرتبت، پیامبر نور و راستی مسئلت داریم.