• امروز : دوشنبه - ۲۹ بهمن - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 17 February - 2025

خبرهای مهم

مشکلات مردم دشتی با جدیت دنبال می‌شود اورژانس اجتماعی ۱۲۳ به ۲۱۰۰ نفر در بوشهر خدمت ارایه کرد موضوع بهسازی محور جم به ریز با جدیت در دستور کار قرار داد مسابقات قوی ترین مردان جام جم به میزبانی هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان جم در بوستان چگاسه برگزار شد جشن نیمه شعبان در شهر بهارستان برگزار شد+تصاویر رئیس جمهور؛ بوشهر را به مقصد تهران ترک کرد مروری بر سفر دو روزه رئیس جمهور به بوشهر و رهاوردهای آن برای مردم این استان وزیر کار در جم : طرح طبقه‌بندی مشاغل مانع از پارتی‌بازی می‌شود حسینی بوشهری: ثمره سفر استانی هیات دولت، شنیدن صدای مردم است رئیس جمهور از نیروگاه هسته‌ای بوشهر بازدید کرد/ آغاز عملیات اجرایی در فازهای ۲ و ۳ نیروگاه پزشکیان:با تربیت متخصصان، آینده کشور تضمین می شود/ اختصاص ۵۳ همت اعتبار برای توسعه بوشهر هدیه دولت برای توسعه بوشهر، ۳۱ مصوبه با بیش از ۵۳ هزار میلیارد تومان و ۶ میلیارد دلار نماینده مجلس: تحول در اقتصاد دریا محور و توسعه زیرساخت‌های بوشهر ضروری است جم فاتح تنیس استان بوشهر شد نشست شورای اداری شهرستان جم به ریاست وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد اجرای اتوبان جم-فیروزآباد در لیست مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان بوشهر شهید ابوتراب عاشوری پرچمدار نهضت انقلاب اسلامی در جنوب کشور بود صدرو هشدار دریایی در بوشهر/ ارتفاع موج به ۲ متر افزایش یافت کشف ۲۱۰ کیلوگرم کوکائین در آب‌های خلیج فارس افتتاح ۲۵۵۰ واحد مسکونی بوشهر با حضور رئیس جمهور

5

میز خدمت

  • کد خبر : 3959
  • 15 فروردین 1402 - 9:55

میز خدمت الکترونیکی شهرداری ها یکی از بخش های حیاتی شهرداری هاست که می کوشد تا با برقراری نقطه عطف بین شهروندان با شهرداری ها برطرف کننده نیاز های ارتباطی روزمره بین کارکنان و نیروهای مستقر شهرداری ها با شهروندان باشد.

میز خدمت الکترونیک می تواند بسیاری از کمبودهای موجود در سازمان را بصورت الکترونیک فراهم و در اختیار شهروندان قرار دهد. راه اندازی میز خدمت الکترونیک نه تنها با سرعت بخشی عملکرد کارکنان، رسیدگی به امور شهروندان و کاهش رفت و آمد و اتلاف وقت کمک شایانی می نماید، بلکه در ایجاد برداشت شهروندان از شهرداری نیز به عنوان سازمانی پویا، موثر و فعال نیز نقش موثر خواهد داشت.

ضرورت پیاده سازی میز خدمت الکترونیکی در راستای کارامدی بهتر و سریعتر خدمت رسانی شهرداری ها، نقش بسزایی در مدیریت زمان رسیدگی به مشکلات و بهبود عملکرد کارکنان باشد.

لینک کوتاه : https://baharestan-mun.ir/?p=3959

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.