کارگاه آموزشی با موضوع بررسی منابع مالی و درآمدی شهرداری ها با محوریت قانون درآمد پایدار برگزار شد
کارگاه آموزشی با موضوع بررسی منابع مالی و درآمدی شهرداری ها با محوریت قانون درآمد پایدار برگزار شد
کارگاه آموزشی یک روزه با موضوع بررسی منابع مالی و درآمدی شهرداری ها با محوریت قانون درآمد پایدار توسط شهرداری بهارستان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهارستان، کارگاه آموزشی یک روزه با موضوع بررسی منابع مالی و درآمدی شهرداری ها با محوریت قانون درآمد پایدار توسط شهرداری بهارستان برگزار گردید.

در این کارگاه آموزشی که شهردار ، کارشناسان شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر بهارستان و کارشناسان شهرداری‌های عسلویه، سیراف و تنگ ارم نیز حضور داشتند، به مسائل مختلف حوزه درآمدی پرداخته شد و منابع مالی شهرداری‌ها نیز مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.

مدرس این کارگاه آموزشی؛ دکتر قاسمی مدیر درآمد شهرداری بوشهر بود.