با تکمیل عملیات احداث آبنما؛ مسیر امامزاده شاه محمد شهر بهارستان بازگشایی شد
با تکمیل عملیات احداث آبنما؛ مسیر امامزاده شاه محمد شهر بهارستان بازگشایی شد
پروژه احداث آبنما توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان جم اجرا و تکمیل گردید و این مسیر که به دلیل عملیات عمرانی مسدود شده بود، بازگشایی شد.

با تکمیل عملیات احداث آبنما؛ مسیر امامزاده شاه محمد شهر بهارستان بازگشایی شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهارستان، پروژه احداث آبنما در مسیر امامزاده شاه محمد (پیرسرکمر) شهر بهارستان تکمیل شد.
پروژه احداث آبنما توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان جم اجرا و تکمیل گردید و این مسیر که به دلیل عملیات عمرانی مسدود شده بود، بازگشایی شد.
پروژه زیرسازی ، آسفالت و احداث آبنما در مسیر امامزاده شاه محمد شهر بهارستان به صورت مشارکتی توسط شهرداری و اداره راهداری انجام شده است‌.

  • نویسنده : رضا رئیسی