آغاز عملیات احداث آبنما در مسیر امامزاده شاه محمد
آغاز عملیات احداث آبنما در مسیر امامزاده شاه محمد
به گفته رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر، به دلیل اجرای احداث آبنما در مسیر دسترسی به امامزاده شاه محمد شهر بهارستان، این مسیر به مدت 10 روز مسدود می باشد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهارستان، از روز گذشته عملیات عمرانی و احداث آبنما جهت تکمیل مسیر دسترسی به امامزاده شاه محمد شهر بهارستان آغاز شده است.

به گفته رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر، به دلیل اجرای احداث آبنما در مسیر دسترسی به امامزاده شاه محمد شهر بهارستان، این مسیر به مدت ۱۰ روز مسدود می باشد.

  • نویسنده : رضا رئیسی