مراسم یوم الله ۹دی و سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در شهر بهارستان برگزار شد
مراسم یوم الله ۹دی و سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در شهر بهارستان برگزار شد
با حضور مسئولان و مردم، مراسم دعای ندبه و مراسم گرامی‌داشت حماسه یوم الله ۹دی و سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهارستان، صبح امروز با حضور معاون فرماندار شهرستان جم، امام جمعه عسلویه، شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر بهارستان، جانشین سپاه شهرستان جم، رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان جم، رئیس اداره گاز شهرستان، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید آهنجان و با حضور شهروندان بهارستانی، مراسم دعای ندبه و مراسم گرامی‌داشت حماسه یوم الله ۹دی و سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

این مراسم که در حسینیه ثارالله محله ابراهیم آباد شهر بهارستان توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر بهارستان، هیئت منتظران موعود و هیئت امنای حسینیه ثارالله برگزار شد سخنران آن حجت‌الاسلام مدیری بود و در پایان مراسم، از کسانی که نام آن‌ها «قاسم» بود و همچنین به قید قرعه به کسانی که بیشترین حضور در دعای ندبه داشتند ، هدایایی اهداء گردید.

  • نویسنده : روابط عمومی