• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
6

توضیح روابط عمومی شورا و شهرداری بهارستان به خبر بانیان آزادی تحت عنوان «مخروبه ای بنام خانه بهداشت»

  • کد خبر : 2995
  • 15 تیر 1401 - 7:33

در پی درج خبری تحت عنوان «مخروبه ای بنام خانه بهداشت» در سایت بانیان آزادی که یکی از شهروندان خانم نسبت به وضعیت فیزیکی و کمبود تجهیزات خانه بهداشت شهر بهارستان گلایه داشته و از شورای اسلامی خواستار پیگیری موضوع شده است؛ روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهارستان در گفتگو با بانیان آزادی توضیحاتی را جهت اطلاع شهروندان ارائه داد.
رضا رئیسی روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهارستان:
نوسازی خانه بهداشت ( پایگاه سلامت شهید فیروزی) بهارستان از مطالبات جدی مردم بوده و شورای شهر نیز رفع این دغدغه را از مجموعه بهداشت و درمان به عنوان متولی اصلی و نیز مدیران شهرستانی و استانی پیگیری کرده است.
در همین راستا، علاوه بر مکاتبات مختلف با مسئولان استانی و شهرستانی، با رایزنی هایی که با فرماندار محترم انجام شده قرار است اختصاص اعتبار نوسازی پایگاه سلامت شهید فیروزی در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان مصوب شود.
مجموعه شورای اسلامی و شهرداری بهارستان طی یکسال گذشته در نشست‌های مختلف و جداگانه با فرماندار شهرستان جم، معاون بهداشت و رئیس مرکز بهداشت استان بوشهر و رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم رایزنی‌هایی جهت نوسازی و تجهیز این پایگاه سلامت انجام داده‌اند و امیدواریم با تلاشی که از سوی شبکه بهداشت و درمان شهرستان نیز صورت می‌گیرد این مهم محقق شود.
شهرداری و شورای اسلامی شهر بهارستان طی دو سال اخیر تعامل و همکاری لازم با پایگاه سلامت شهید فیروزی و مرکز جامع سلامت شهید حمیدی شهر بهارستان و همچنین بیشترین همراهی را با شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم در دوران کرونا داشته و توجه به حوزه درمان در دستور کار مدیران شهری قرار داشته است.
در بخشی از خبر نسبت به ورودی ساختمان گلایه شده که شهرداری با ایجاد رمپ شرایط بهتری را نسبت به گذشته ایجاد کرده است و در سال‌های آینده قطعا با تملک اراضی، خیابان ساحلی را اجرایی خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://baharestan-mun.ir/?p=2995
  • نویسنده : رضا رئیسی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.