• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
6
فرماندار شهرستان جم مطرح کرد:

بخش بسیار بزرگی از مشکل اراضی موات بهارستان رفع شد/ لزوم همراهی و مشارکت مردم و نخبگان برای توسعه و پیشرفت شهر/ از عملکرد مدیریت شهری بهارستان راضی‌ام

  • کد خبر : 2752
  • 12 اردیبهشت 1401 - 12:12


به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهارستان، دکتر محمد احمدپور عصر امروز در مراسم تجلیل از اعضای شورای اسلامی ادوار مختلف بهارستان که به همت شهرداری بهارستان برگزار شد با تبریک سالروز تشکیل شوراهای اسلامی اظهار داشت: شوراها به عنوان یک نهاد مردمی می توانند با تلاش و جدیت در جلب مشارکت مردم و بهره مندی از ظرفیت‌های مردم و جوانان گام‌های مثبتی در زمینه اجرای طرح‌ها و پروژه‌های زیربنایی در حوزه توسعه عمران شهری و روستایی بردارند.
فرماندار شهرستان جم با تقدیر از عملکرد شورای اسلامی شهر بهارستان تاکید کرد: این شورا در زمینه همراهی با مردم، تلاش برای حل مسائل و مشکلات و دغدغه‌های شهروندان، پیگیری مستمر و جدی مطالبات؛ به صورت شبانه روزی در حال خدمت به مردم هستند و پروژه‌های عمرانی خوبی نیز طی ۸ ماهه گذشته در دستور کار داشته‌اند که عملکرد این مجموعه رضایت‌بخش بوده است.
وی افزود: شهرداری و شورای بهارستان با همدلی و هم زبانی و اتحاد تمام دغدغه هایشان حل مشکلات مردم بوده و در این زمینه بی‌نظیر بوده اند.
احمدپور با اشاره به وضعیت اقتصادی بیان کرد: طی دو سال گذشته با همه مسائل و مشکلات مالی؛ اما توسعه و پیشرفت شهر بهارستان متوقف نشد و پروژه‌های بزرگی نیز به بهره‌برداری رسید و در حال حاضر نیز پروژه‌ها با سرعت مطلوبی اجرا می‌شود.
وی تاکید کرد: طی دو ماه گذشته تاکنون ۴۰ هزار مترمربع عملیات آسفالت کوچه و معابر شهر بهارستان انجام شده که اتفاق بسیار بزرگی است.
فرماندار شهرستان جم با تاکید بر اینکه بهارستان افراد بسیار توانمند و جوانان با انگیزه و با دانشی دارد گفت: شوراها باید از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل های مردم، نخبگان و جوانان بهره گیرند و همه شهروندان نیز برای اینکه بهارستان؛ شهری آبادتر شود باید وارد صحنه شوند و مدیریت شهری را همراهی کنند.
وی با اشاره به موضوع اراضی موات بهارستان اظهار داشت: به صورت جدی طی ماه‌های اخیر این موضوع را دنبال کردیم و شورا و شهردار بهارستان نیز شبانه روزی پیگیری کردند و با وزیر راه و شهرسازی نیز دیدار نمودیم و خدا را شاکریم ۹۵ درصد از مشکل اراضی موات شهرهای بهارستان، انارستان و ریز رفع شده است.
سید محمد احمدپور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملکرد دولت آیت الله رئیسی عنوان کرد: طی ۶ ماه گذشته پیگیری جدی در خصوص جذب و افزایش اعتبارات شهرستان، مسئله آب، راه‌ها و اشتغال جوانان داشته‌ایم و در زمینه‌های مختلف نیز موفقیت‌هایی کسب شده که امیدواریم در ادامه بتوانیم خدمتگزار خوبی برای مردم باشیم.

لینک کوتاه : https://baharestan-mun.ir/?p=2752
  • نویسنده : رضا رئیسی
  • منبع : روابط عمومی شهرداری بهارستان

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1انتشار یافته : ۱
  1. درود بر جناب سید محمد احمدپور فرماندار مردمی و دلسوز و انقلابی شهرستان جم، ان شاالله با همت و تلاش مجموعه شهرداری و شورا و مشارکت مردمی و همچنین تدابیر حضرتعالی بهارستان را روز به روز آبادتر و سرسبز تر ببینیم.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.