بانوان شاغل در شهرداری بهارستان تجلیل شدند
بانوان شاغل در شهرداری بهارستان تجلیل شدند
به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر و روز زن، درنشستی با حضور معاون شهردار و عضو شورای اسلامی از دو بانوی کارمند شهرداری بهارستان تجلیل و قدردانی شد.
  • نویسنده : رضا رئیسی