به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهارستان، بعد از بارندگی اخیر و به دلیل جاری شدن رودخانه های فصلی، مسیر منتهی به امامزاده شاه محمد( پیرسرکمر) مسدود شده بود که از صبح امروز عملیات بازگشایی و تسطیح این مسیر در حال اجرا است.
گزارش تصویری را در ادامه ببینید.










- نویسنده : رضا رئیسی
- منبع خبر : روابط عمومی


























