عملیات تسطیح و بازگشایی مسیر امامزاده شاه محمد شهر بهارستان در حال اجرا است
عملیات تسطیح و بازگشایی مسیر امامزاده شاه محمد شهر بهارستان در حال اجرا است

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهارستان، بعد از بارندگی اخیر و به دلیل جاری شدن رودخانه های فصلی، مسیر منتهی به امامزاده شاه محمد( پیرسرکمر) مسدود شده بود که از صبح امروز عملیات بازگشایی و تسطیح این مسیر در حال اجرا است.

گزارش تصویری را در ادامه ببینید.

  • نویسنده : رضا رئیسی
  • منبع خبر : روابط عمومی