بازدید فرماندار و بخشدار مرکزی از رودخانه های شهر بهارستان
بازدید فرماندار و بخشدار مرکزی از رودخانه های شهر بهارستان

دکتر محمد احمدپور فرماندار شهرستان جم به همراه خانم عبدالهی بخشدار مرکزی از وضعیت رودخانه های شهر بهارستان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهارستان، پیش از ظهر امروز فرماندار جم، بخشدار مرکزی و شهردار بهارستان از برخی مناطق و رودخانه‌های فصلی شهر بهارستان بازدید کردند.

برخی مسائل و مشکلات شهروندان در مواقع بارندگی مورد بررسی قرار گرفت.