دکتر محمد احمدپور فرماندار شهرستان جم به همراه خانم عبدالهی بخشدار مرکزی از وضعیت رودخانه های شهر بهارستان بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهارستان، پیش از ظهر امروز فرماندار جم، بخشدار مرکزی و شهردار بهارستان از برخی مناطق و رودخانههای فصلی شهر بهارستان بازدید کردند.
برخی مسائل و مشکلات شهروندان در مواقع بارندگی مورد بررسی قرار گرفت.




























