• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

خبرهای مهم

عملیات حفاری جهت اجرای کانال دفع آب‌های سطحی در ابتدای بلوار آزادی شهر بهارستان در حال انجام است ۲۹ فروردین یادآور ایثار، شجاعت و دلاورمردی های غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران است جاری شدن آبشار محله چاهتلخو شهر بهارستان هشدار قرمز هواشناسی برای استان بوشهر مسیر حد فاصل میدان بهرباغ تا ابتدای بلوار آزادی شهر بهارستان تا اطلاع ثانوی مسدود می‌باشد همه نیروها در حالت آماده‌باش قرار گرفتند/ بسیج تمامی امکانات و تجهیزات شهرداری بهارستان در مواقع بارندگی عملیات عقب‌نشینی منزل مسکونی در کوچه طلوع ۱۵ شهر بهارستان در حال انجام است نماز عید سعید فطر در شهر بهارستان برگزار می گردد کسر ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان تیم پارس جنوبی جم مشارکت بوشهری‌ها در راهپیمایی روز قدس امسال بی‌نظیر بود عملیات اجرایی بتن‌ریزی برای نصب چمن مصنوعی در رفیوژ بلوار آزادی شهر بهارستان آغاز شد آسفالت خیابان موعود خواسته و اولویت اهالی بود/ ۱۱۰ مورد تملک اراضی در بهارستان انجام شد/بلوار ورودی بهارستان، امسال اجرا می شود

16
باد و باران در راه جنوب؛

ورود سامانه بارشی قدرتمند به استان بوشهر/ هوای جم سرد می شود

  • کد خبر : 2039
  • 06 دی 1400 - 12:59

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهارستان، پیام مساعدی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: فعالیت این سامانه تا اواسط هفته آینده همراه با رعد و برق و تندباد لحظه‌ای پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: با آغاز موج جدید سرما در این استان، دما در برازجان به ۶.۸ درجه سانتیگراد رسید.

مساعدی اضافه کرد: در این مدت شهرستان جم دمای هفت درجه و دیلم و گناوه نیز دمای ۹ درجه را تجربه کردند و بیشترین میزان دما نیز به میزان ۲۵ درجه در عسلویه به ثبت رسید.

وی بیان کرد: دمای خاک نیز در برخی از مناطق استان بوشهر به آستانه صفر درجه رسیده است.

مساعدی یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته جم با ۸۹ و دیلم با ۳۸ به ترتیب بیشترین و کمترین میزان رطوبت را در استان بوشهر داشتند.

وی افزود: بررسی نقشه‌‎های هواشناسی نشان دهنده تداوم وزش جریانات سرد شمالی روی دریا و نوار ساحلی استان بوشهر تا اوایل وقت سه شنبه است.

مساعدی عنوان کرد: در این مدت در بیشتر ساعت های روز خلیج فارس مواج و متلاطم خواهد بود و طی امروز در برخی از نقاط جنوبی این استان با افزایش پوشش ابر، وقوع بارش پراکنده باران دور از انتظار نخواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و در مناطق جنوبی این استان با احتمال بارش پراکنده باران، گاهی همراه با رعد و برق و فردا در برخی نقاط با مه صبحگاهی پیش بینی شده است.

وی گفت: در این مدت جهت وزش باد به طور غالب شمال غربی با سرعت ۱۴ تا ۴۲ و در سواحل و روی دریا گاهی تا ۵۴ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‏‌شود.

مساعدی بیان کرد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا ۹۰ تا ۱۸۰ گاهی ۲۴۰ سانتیمتر و در فراساحل جنوبی ۱۲۰ تا ۲۷۰ سانتیمتر پیش بینی شده است.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۷:۰۴ ، مد ۱۴:۲۰ و جزر دوم ۱۸:۵۱ خواهد بود.

لینک کوتاه : https://baharestan-mun.ir/?p=2039
  • منبع : ایرنا - خبرگزاری دولت

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2انتشار یافته : ۲
  1. ان شاالله که بارندگی خوبی باشه و زمین های خشک و کم آب شهرستان سیراب بشوند.

  2. وضعیت برخی رودخانه های بهارستان مطلوب نیست و امکان دارد سیل به خانه های مردمی خسارت بزند. انتظار داریم هرچه سریعتر نسبت به لایروبی دقیق و پاکسازی رودخانه ها و ابنیه فنی اقدامات لازم صورت پذیرد که بعد از سیل عذرخواهی فایده ندارد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.