• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4

شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر بهارستان از دفتر نشریه نسیم جم بازدید کردند

  • کد خبر : 1912
  • 16 آذر 1400 - 17:23

به گزارش «نسیم جم»، صبح امروز ۱۶ آذر ۱۴۰۰،  به دعوت مدیر مسوول نشریه «نسیم جم»، رییس شورای اسلامی و شهردار بهارستان ضمن بازدید از دفتر این نشریه با مدیر مسئول آن دیدار کردند.

رییس شورای اسلامی شهر بهارستان در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی خبرنگاران اظهار داشت: جامعه و افراد برخوردار از اطلاعات بیشتر و موثق، همواره می‌توانند مسیر موفقیت را بهتر بپیمایند و بر این اساس رسانه‌ها باید در زمینه اطلاع‌ رسانی به‌هنگام تلاش بیشتری داشته باشند.

حسین اعظمی بیان کرد: اهالی رسانه همواره با تحمل رنج و سختی‌ در بحران‌ها و گرفتاری‌ها هم‌پای مدیران در تکاپو هستند تا مسئولیتی حساس و خطیر را به سرانجام برسانند آن هم در شرایطی که در عصر طلایی ارتباطات و گردش اطلاعات به سر می‌بریم.

وی خاطرنشان کرد: خبرنگاران با وجود این مسائل در کنار محدودیت‌های منابع مالی در قیاس با دیگر مناطق، در اطلاع‌رسانی رویدادهای شهرستان خوش درخشیده‌اند و خبرنگاران جم از بهترین‌های استان بوشهر هستند.

شهردار بهارستان نیز با تقدیر از تلاش های اصحاب رسانه و عوامل خبری نشریه «نسیم جم» اظهار داشت: در جهان امروز رسانه موفق، رسانه‌ای است که دارای پشتوانه علمی و کارشناسی باشد و در مسیر حرفه ای به انعکاس اخبار و گزارش‌ها اهتمام ورزد.

یاراحمدی افزود: خبرنگاران و روزنامه نگاران از زحمت کش ترین اقشار جامعه هستند و رسانه ها را یار و همراه مدیریت شهری می دانم و از نقدهای سازنده و راهگشای خبرنگاران استقبال می‌کنیم و قطعا نقد و پیشنهادات رسانه ها برای رشد و بالندگی یک منطقه ضرورت دارد.

وی بیان کرد: تیم خبری نشریه «نسیم جم» از زمان تاسیس شهرداری تاکنون، توجه ویژه‌ای به شهر بهارستان و مسائل و مشکلاتش داشته که صمیمانه قدردانی می‌کنم.

حسنی­ پور، مدیر مسوول نشریه «نسیم جم» نیز ضمن پاسداشت حضور مجموعه مدیریت شهری بهارستان در دفتر این نشریه، به نمایندگی از صاحبان اصلی این رسانه که همانا مردم و خبرنگاران هستند گفت: همواره بر این مهم اعتقاد داشته و دارم که راه توسعه از فرهنگ عبور می­ کند و بدون شک شهرداری و شورای اسلامی این شهر نیز به آن پی برده اند که امروز شاهد حضورشان در دفتر این نشریه به عنوان یکی از شاخصه های  اصلی فرهنگی هستیم.

حسنی­ پور با تمجید از خبرنگاران این نشریه اظهار داشت: اگر امروز در امر رسالت رسانه ­ای موفقیتی حاصل شده باشد در پرتو تلاش خبرنگاران این نشریه بوده و به یاری خدا در این مسیر به جز بیان حق و حقیقت به چیزی نیاندیشیده­ ایم.

وی ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص روند انتشار این نشریه از تولید محتوا تا توزیع به میهمانان این نشست، گریزی هم به جایگاه فرهنگی استان زد و خاطرنشان کرد: مدیران شهری معتقد به جایگاه فرهنگ شهر بهارستان با اتکا به  سرمایه های عظیم نیروی انسانی این شهر، می­ تواند در راستای ارتقاء جایگاه فرهنگی استان، نقش مهمی ایفا نمایند.

مدیر مسوول نسیم جم، در پایان این نشست از رضا رئیسی، مسوول روابط عمومی این شهرداری به نیکی یاد کرد و گفت: از دور اندیشی مجموعه مدیریت شهری بهارستان گفتن همین بس که یکی از نخبگان رسانه ای شهرستان را در این شهرداری به کار گمارده به طوری که علاوه بر ارتقاء وظایف سازمانی این واحد در شهرداری، نبودش در سپهر رسانه ای شهرستان و حتی استان بعد از این اقدام به وضوح قابل درک است.

لینک کوتاه : https://baharestan-mun.ir/?p=1912
  • نویسنده : رضا رئیسی
  • منبع : نسیم جم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.