• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8

مسیر معروف به راه بلوکی بهارستان بازگشایی شود / املاک موقوفی به عنوان مانعی بر سر راه توسعه تلقی نشود

  • کد خبر : 1637
  • 05 آبان 1400 - 8:53

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهارستان، علی احمدی امروز در نشست با مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جم اظهار داشت: اجرای طرح های فرهنگی از مهمترین برنامه های شهرداری و شورای شهر می باشد که با همیاری و همکاری همه دستگاه ها باید این طرح ها برنامه ریزی و اجرایی شوند.

عضو شورای اسلامی شهر بهارستان افزود: طرح ها و برنامه های فرهنگی تاثیرگذار از نیازهای اساسی جامعه است که شهرداری بهارستان نیز در حد توان خود فعالیت داشته و انتظار می رود با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جم، برنامه ها افزایش یابد.

وی به عقب نشینی مسجد امیرالمومنین(ع) که در حریم بلوار اندیشه وجود دارد اشاره کرد و گفت: با همکاری بسیار خوب اوقاف و خیرین و همچنین شهرداری، به زودی جابجایی این مسجد در دستور کار قرار خواهد گرفت تا بازگشایی بلوار در محله مرکزی انجام شود.

احمدی به مسیر قدیمی شهر بهارستان معروف به راه بلوکی اشاره کرد و اظهار داشت: این مسیر توسط باغ اوقاف مسدود شده است و لازم است همکاری‌ها در اجرای پروژه‌های عمران شهری افزایش یابد و املاک موقوفی به عنوان مانعی بر سر راه توسعه تلقی نشود.

عضو شورای اسلامی شهر بهارستان با قدردانی از آموزگار، مدیر اداره اوقاف شهرستان جم بابت تعامل و همکاری با مدیران شهری افزود: انتظار داریم با همکاری اوقاف با شهرداری بهارستان برای بازگشایی و احداث این مسیر قدیمی افزایش یابد تا شاهد رفع دغدغه مردم باشیم.

لینک کوتاه : https://baharestan-mun.ir/?p=1637

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.