• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
11

کسب عنوان “برتر شهرستان جم”، توسط مسئول روابط عمومی شهرداری بهارستان+تصاویر

  • کد خبر : 1103
  • 29 اردیبهشت 1400 - 15:27

در آیین معرفی برترین های روابط عمومی سال ۹۹ شهرستان جم، از رضا رئیسی مسئول روابط عمومی شهرداری بهارستان به عنوان روابط عمومی برتر تجلیل شد.


به گزارش روابط شهرداری بهارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری جم، محمد حسینی در نشست تجلیل از روابط عمومی‌های ادارات و شرکت‌های نفتی مستقر در منطقه اظهار داشت: روابط عمومی‌ها طلایه داران عرصه اطلاع‌رسانی در سازمان‌هاست و تعامل دوسویه روابط عمومی‌ها به جامعه هدف، موجب ارتقای سازمان‌ها می‌شود.
حسینی با تأکید بر اینکه صداقت و سرعت در اطلاع‌رسانی لازمه هر سازمانی است گفت: کار در روابط عمومی نیازمند انگیزه است و نباید به‌عنوان یک شغل به آن نگاه کرد و افرادی که در این جایگاه قرار می‌گیرند که نیازمند علاقه فرد و پشتیبانی مدیر دستگاه است.
وی بابیان اینکه تهدیدها را باید به فرصت تبدیل کرد افزود: داشتن نرم‌افزار و سخت‌افزارهای مناسب، نیازهای اساسی روابط عمومی است که با اطلاع‌رسانی مناسب در شرایط اقتصادی و سیاسی فعلی به امید دادن مردم در جامعه کمک کند.
حسینی بابیان اینکه این دولت در حوزه اطلاع‌رسانی مظلوم واقع شد افزود: روابط عمومی‌ها با اطلاع‌رسانی به‌موقع خدمات دولت به جلب اعتماد مردم کمک کنند.
رییس ستاد کرونا در شهرستان جم خاطرنشان کرد: کلیه روابط عمومی‌ها ادارات و سازمان‌های نفتی مستقر در منطقه نسبت به آگاه‌سازی مردم به فواید واکسیناسیون به شبکه بهداشت و درمان جم کمک کنند.
در پایان این نشست از مسئولین روابط عمومی های شهرداری بهارستان، شبکه بهداشت جم، شرکت پالایش گاز فجر جم، ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر، مدیریت اجرایی مجتمع مسکونی پارس جم، مدیریت شهرک پردیس و شهرداری جم به عنوان “روابط عمومی های برتر” شهرستان جم در سال ۱۳۹۹ تجلیل شد.
همچنین مسئولان روابط عمومی های شهرداری ریز، شهرداری انارستان، ستاد نماز جمعه، کمیته امداد امام خمینی(ره)، منطقه عملیاتی نار و کنگان، آموزش و پرورش، صنعت معدن و تجارت و اتاق اصناف شهرستان جم به عنوان “روابط عمومی فعال” معرفی و تقدیر شدند.

لینک کوتاه : https://baharestan-mun.ir/?p=1103

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.