• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
6

به بهارستان بی توجهی شده/ لزوم شفاف سازی توزیع اعتبارات نفت در جم

  • کد خبر : 1013
  • 24 اسفند 1399 - 10:41

به گزارش آوای بوشهر؛ حسین اعظمی در گفت‌وگو با خبرنگار آوای بوشهر، با اشاره به اعتبارات نفت که با پیگیری نماینده مجلس شورای اسلامی در بخش ورزش شهرستان جم ابلاغ شده اظهار داشت: طبق لیست منتشر شده برخی شهرهای شهرستان جم دو پروژه دارند و علی رغم همه پیگیری ها متاسفانه هیچ توجه‌ای به شهر بهارستان نشده است.

اعظمی افزود: چمن مصنوعی بزرگ شهر بهارستان یکی از پروژه های نیمه تمام است که با وعده‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر قرار بود با تامین اعتبار لازم در فازهای بعدی پروژه در سال۱۳۹۹، مشکل روشنایی و رختکن و افزایش ارتفاع فنس آن رفع شود اما تاکنون این وعده عملی نشده است.

وی ادامه داد: مسؤولان شهرستان جم بارها اعلام کرده اند که تکمیل پروژه های نیمه تمام از اولویت ها است در حالی که پروژه چمن مصنوعی بزرگ شهر بهارستان هنوز به لحاظ روشنایی و رختکن و… با کمبود مواجه است اما می بینیم پروژه هایی دیگر در حوزه ورزش شروع به کار شده است.

اعظمی به نشست شورا و شهردار بهارستان در سال جاری با دکتر احمدی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: یکی از درخواست های جدی ما تکمیل چمن مصنوعی بزرگ شهر بهارستان و اختصاص اعتبار برای رفع مشکلاتش بود اما متاسفانه در لیست اعتبارات ورزش نفت، نامی از پروژه های بهارستان نیست.

وی با انتقاد از نماینده مردم در مجلس تاکید کرد: بهارستان به لحاظ جمعیتی دومین شهر پرجمعیت شهرستان جم است و ورزشکاران فراوانی در رشته های مختلف ورزشی دارد که بارها در سطح کشوری و بین المللی افتخارآفرینی کرده اند و همچنین این شهر یکی از شهرهای نوپا است که می طلبد توجه و اهمیت بیشتری به آن شود اما متاسفانه این توجه وجود ندارد.

وضعیت سالن ورزشی بهارستان

رئیس شورای اسلامی شهر بهارستان همچنین با انتقاد از رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جم خاطرنشان کرد: چندین ماه است که سالن ورزشی شهدای بهارستان به خرابه ای تبدیل شده و وعده های فراوانی از رئیس اداره ورزش و جوانان برای تعویض کف پوش و بهبود شرایط آن شنیده ایم اما هیچ کدام عملی نشده که ضعف جدی این اداره است و در نگهداری اماکن ورزشی ضعیف عمل کرده است.

وی تاکید کرد: اگر در خصوص اعتبارات منتشر شده تغییری حاصل نشود و فکری به حال روشنایی و رختکن چمن مصنوعی بزرگ شهر بهارستان نشود همچنین وضعیت سالن شهدای بهارستان رو به بهبود نرود در راستای دفاع از حق ورزشکاران و مردم شهر بهارستان موضوع را از طریق وزارت ورزش و جوانان پیگیری خواهیم کرد.

حسین اعظمی همچنین خواستار شفاف سازی در خصوص ملاک ها و معیارهای تخصیص اعتبارات نفت در شهرستان جم شد.

گفتنی است در روزهای گذشته لیستی از توزیع اعتبارات نفت در حوزه ورزش شهرستان جم منتشر شد که با انتقاد محافل شورایی شهرستان مواجه شده است.

لینک کوتاه : https://baharestan-mun.ir/?p=1013

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.