• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
10

برگزیدگان مسابقه حافظ‌ خوانی مشخص شدند/ استقبال شهروندان از مراسم محلی‌خوانی جمی

  • کد خبر : 788
  • 07 دی 1399 - 10:56

به گزارش وب‌سایت شهرداری بهارستان، مسئول روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهارستان با بیان اینکه آداب و رسوم هر کشوری آیینه تمام‌نمای فرهنگ آن کشور تلقی می‌شود، اظهار داشت: ایران اسلامی دارای سنت‌های ریشه‌دار متعددی است که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا، آیین یلدای آن متفاوت‌تر برگزار شد.

رضا رئیسی افزود: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا از ظرفیت فضای مجازی برای آشنایی و انتقال آیین کهن شب یلدا به کودکان و نوجوانان استفاده کردیم و مراسم آنلاین محلی‌خوانی و مسابقه حافظ‌خوانی را برگزار کردیم.

وی با تقدیر از محلی‌خوانان جمی و دست اندرکاران این مراسم تاکید کرد: برای اولین بار شهرداری و شورای اسلامی شهر بهارستان مراسمی آنلاین را برگزار کرد که با استقبال بسیار خوب شهروندان همراه بود.

رئیسی با اشاره به برگزاری مسابقه حافظ‌خوانی گفت: این مسابقه با هدف گرامیداشت آیین‌های سنتی و ترویج فرهنگ مطالعه برگزار گردید که اکثر شرکت کنندگان کودکان و نوجوانان بودند.

وی از ارسال ۷۳ آثار خبرداد و تصریح کرد: داوری مسابقات توسط انجمن ادبی جم انجام شد و مرضیه رحیمی، دنیا دوستی‌میدانی، محمدرضا حیدری، مسعود احمدی و حسن برومندیان به عنوان برگزیدگان این مسابقه انتخاب شدند‌ که هدایای ویژه‌ای به آنان اهداء خواهد شد.

مسئول روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهارستان خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم در ادامه و به مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی برنامه‌های فرهنگی متنوعی برگزار کنیم و از ایده‌ها و پیشنهادات شهروندان و فعالان اجتماعی نیز استقبال می‌کنیم.

لینک کوتاه : https://baharestan-mun.ir/?p=788

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.