• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2

عملیات اجرایی ساخت ۲ بیمارستان درکنگان و عسلویه آغاز می‌شود

  • کد خبر : 6775
  • 15 اسفند 1402 - 11:08

احمد محمدی‌زاده روز یکشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: حوزه درمان به لحاظ افزایش تخت‌های بیمارستانی و تجهیزات پزشکی و تشخیصی و نوسازی تجهیزات، تربیت نیروی انسانی متخصص و ماهر برای حل مشکلات مردم در اولویت برنامه‌های استان بوشهر قرار دارد.

وی از ساخت بیمارستان جدید در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: عملیات اجرایی ساخت دو بیمارستان دیگر تا دو ماه آینده در کنگان و عسلویه آغاز می‌شود و اکنون در مرحله انتخاب پیمانکار است.

استاندار بوشهر با اشاره به مصوبه هیئت دولت برای توسعه زیرساخت‌های بیمارستان نبی اکرم (ص) عسلویه خاطرنشان کرد: با همکاری بخش خصوصی و خیران، بخش‌هایی از بیمارستان نبی اکرم عسلویه در حال توسعه است.

محمدی‌زاده با اشاره به توسعه اورژانس بیمارستان شهید گنجی برازجان تصریح کرد: حداقل ۶۰ تخت جدید به بخش اورژانس بیمارستان شهید گنجی برازجان افزوده می‌شود.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه منعقد شده با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اضافه کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه بخشی از منابع از سوی استان بوشهر و بخشی هم توسط وزارت بهداشت برای تجهیز مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان بوشهر تامین و پرداخت می‌شود.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه این تجهیزات در حال خریداری است گفت: استان بوشهر در بخش تجهیزات پزشکی دارای ضعف است که با برنامه‌ریزی انجام شده؛ این زیرساخت‌ها توسعه می‌یابد.

وی با اشاره به مصوبه هیئت دولت در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر تصریح کرد: تخصیص ۳۰۰ میلیارد تومان از سوی سازمان انرژی اتمی ایران برای تجهیز بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر از جمله مصوبات سفر دوم رئیس جمهور به استان بوشهر می‌باشد که در حال محقق شدن است.

محمدی زاده بیان کرد: بیمارستان‌های در حال ساخت استان بوشهر تا پایان دولت سیزدهم افتتاح و تجهیز می‌شوند.

استاندار بوشهر حل مشکلات زیرساخت‌های درمانی استان را با مشارکت بخش خصوصی مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: بخش خصوصی در توسعه زیرساخت‌های درمانی استان بوشهر حمایت و پشتیبانی کند و دستگاه‌های نظارتی باید در این حوزه کمک کنند تا بخش خصوصی فعال شده و جان تازه‌ای در این بخش ایجاد شود.

لینک کوتاه : http://baharestan-mun.ir/?p=6775

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.