• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
3

بازگشایی محور سیراف به جم در ایام نوروز

  • کد خبر : 6769
  • 15 اسفند 1402 - 11:03

به گزارش روابط عمومی فرمانداری جم؛ نشست ستاد تسهیلات سفر شهرستان جم با حضور عبدالرحیم راستین معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار جم برگزار شد.

راستین در این نشست ضمن تبریک به مناسبت پیش رو بودن ماه رمضان و سال جدید از عوامل برگزاری انتخابات در شهرستان نیز تقدیر کرد.

عبدالرحیم راستین عنوان کرد: شهرستان جم در حال ایجاد آمادگی برای پذیرش مهمانان نوروزی در ایام نوروز است، اماکن گردشگری شهرستان در این مدت ساماندهی و اماده پذیرش مسافران نوروزی خواهند شد.

معاون عمرانی فرماندار جم افزود: در ایام نوروز ۱۹ مدرسه نیز جهت اسکان مهمانان نوروزی پیش بینی شده است که آدرس آنها اعلام خواهد شد.

راستین در ادامه این نشست ضمن تاکید بر رعایت نکات ترافیکی توسط مسافرین در ایام نوروز گفت: فعالیت های پلیس راه و اورژانس جاده ای در این مدت تقویت می شود؛ همچنین پروژه ترمیم محور جم به سیراف با سرعت بیشتری فعالیت خواهد کرد تا با شروع تعطیلات نوروز تا ۲۴ فروردین به وضعیت سابق بازگردد.

عبدالرحیم راستین گفت: تامین کالا های اساسی در شهرستان، تعیین شیفت جهت فعالیت ۲۴ ساعته نانوایی ها، افزایش نظارت بر بازار و اغذیه فروشی ها، احداث نمایشگاه نوروزی جهت عرضه کالا های اساسی از جمله فعالیت های است که در دستور کار ستاد تسهیلات سفر شهرستان قرار گرفته است.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار جم عنوان کرد: ستاد تسهیلات سفر شهرستان از ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین به مسافران نوروزی خدمات ارائه خواهد داد.

لینک کوتاه : http://baharestan-mun.ir/?p=6769

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.