• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
4

راهپیمایی ۲۲ بهمن در بوشهر/ طنین فریاد مرگ بر آمریکا از کنار خلیج‌ فارس

  • کد خبر : 6610
  • 24 بهمن 1402 - 10:36

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با عنوان جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن صبح امروز مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن از میدان رئیس علی دلواری بوشهر آغاز شد و تا ورزشگاه شهید بهشتی این شهر ادامه یافت.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در بوشهر با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور، نماینده ولی فقیه در استان، امام جمعه، استاندار، اقشار مختلف مردم با شکوه خاصی برگزار شد و با سردادن شعار‌های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و ما همه با هم هستیم پشت ولایت هستیم، سپهبد شهیدم راهت ادامه دارد، ملت ما بیدار است از آمریکا بیزار است ضمن ابراز برائت از استکبار جهانی و دشمنان نظام اسلامی ایران وفاداری خود را به آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب به نمایش گذاشتند.

شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی با شعارهای بیست و دو بهمن – خار به چشم دشمن، پیام انقلاب ما همین است – کلید فتح ما به دست دین است، روز حماسه روز انتخاب است – حضور ما ضامن انقلاب است، ما ملت شهادتیم – فدایی ولایتیم، ما ملت شهادتیم – ایرانی با غیرتیم، نصر من الله و فتح قریب – مرگ بر آمریکای مردم فریب، راه رهایی بشر جز این نیست – محو رژیم غاصب صهیونیست، کودک کش صهیونیست – نابودی تو قطعی ست، یاد امام خمینی پاینده باد – خامنه‌ای، رهبر ما زنده باد ، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس و ما ذوالفقار حیدریم  – فدائیان رهبریم،  بیعت مجدد خود را با آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل، شهدای گرانقدر و منویات مقام معظم رهبری اعلام کردند.

https://www.aparat.com/video/video/embed/videohash/e7oSf/vt/frame

حضور کودکان، نوجوانان و جوانان با به همراه داشتن پلاکارد، دست نوشته و پرچم جمهوری اسلامی ایران از صحنه‌های تماشایی راهپیمایی ۲۲ بهمن امروز بوشهر بود که با وجود بارندگی و سردی هوا اما با عشق به امام راحل، رهبر معظم انقلاب و تداوم راه شهیدان به صحنه آمدند تا بار دیگر وفاداری خود را در دفاع از انقلاب اسلامی نشان دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با تجلیل از  شرکت حماسی مردم بوشهر در راهپیمایی ۲۲ بهمن این حضور را نشان از ناکامی، توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان دانست و اظهار داشت: مردم همیشه در صحنه بوشهر هیچگاه انقلاب اسلامی را تنها نمی‌گذارند و همانند این حماسه مجدداً در انتخابات ۱۱ اسفند به منصه ظهور خواهد رسید.

حجت‌الاسلام یوسف جمالی  با تجلیل از حماسه‌آفرینی ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا، حضور با شکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را تجدید میثاق با آرمان‌های بلند بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) دانست و بیان کرد: رمز تداوم انقلاب اسلامی و پیشرفت همه جانبه کشور تمسک به «ولایت مطلقه فقیه» و اطاعت از رهنمودهای حکیمانه و خردمندانه رهبر فرزانه انقلاب است و هر حرکتی که در پی تغییر مسیر انقلاب و یا تبیینی بر خلاف اصول برگرفته از مکتب امامین انقلاب باشد شدیداً محکوم می‌شود.

امام جمعه موقت بوشهر اتحاد، انسجام، وحدت و وفاق ملی حول محور ولایت فقیه و رهبری معظم انقلاب را ضامن و پیشران اصلی پیروزی ایران اسلامی برای عبور از بحران‌ها ، فتنه‌ها و چالش‌های ناشی از توطئه‌های دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی دانست.

وی ضمن محکوم کردن جنایات ضد بشری و نسل کشی صهیونیست‌ها خاطرنشان کرد: این جنایات که با پشتیبانی همه جانبه آمریکای خبیث و جنایتکار صورت می‌گیرد ضمن محکوم شدن آنها، از جبهه مقاومت، مردم غزه و مبارزان فلسطینی حمایت قاطع می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با تأکید بر حضور حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در ۱۱ اسفند افزود: ملت هوشیار و زمان شناس ایران ، با آگاهی از اهمیت انتخابات ۱۱ اسفند بار دیگر اهداف دشمنان را ناکام می‌کنند.

جمالی، انتخابات را مظهر مردم سالاری دینی و نماد اقتدار و امنیت ملی و زمینه‌ساز تحول و گره‌گشایی از ‌مشکلات و تأمین نیاز‌ها دانست و تأکید کرد: به یاری خداوند متعال مردم در انتخابات ۱۱ اسفند با حضور پرشور، انقلابی و حداکثری خود ضمن تجدید بیعت با امام راحل عظیم‌الشأن و لبیک به دعوت رهبر معظم انقلاب نقشه‌های شوم و فریبنده دشمن در تزریق ناامیدی و کاهش مشارکت مردمی را ناکام خواهند گذاشت.

 در تجمع شرکت‌کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن در ورزشگاه شهید بوشهر معاون اجرایی رئیس جمهوری سخنرانی خواهد کرد.

در این مراسم برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی اجرا شد.

بر پایه گزارش خبرنگاران تسنیم در شهرها و روستاهای استان بوشهر مردم همیشه در صحنه با حضور حماسی در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ضمن تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب، اهداف و توطئه دشمنان را محکوم کردند.

انتهای پیام/۱۹۰/.

لینک کوتاه : http://baharestan-mun.ir/?p=6610

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.