• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
4
معاون اجرایی رئیس جمهور:

بیش از ۵۰ هزار میلیارد تومان پروژه اقتصادی در استان بوشهر افتتاح شد

  • کد خبر : 6607
  • 24 بهمن 1402 - 10:34

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، محسن منصوری صبح امروز در پایان سفر به بوشهر در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تجلی همبستگی، علاقه و عمق اعتماد مردم گرانقدر به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه به نمایندگی از هیئت دولت تعدادی از طرح‌های عمرانی و اقتصادی در استان بوشهر افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد، گفت: استان بوشهر با تلاش جهادی استاندار و همکاران و با توجهی که آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور و کلان دولت نسبت به استان بوشهر دارد اتفاقات بسیار خوبی رخ داده است.

سرپرست نهاد ریاست جمهوری با اشاره به افتتاح یک‌هزار و ۲۰۰ طرح عمرانی با سرمایه‌گذاری ۶۰۰۰ میلیارد تومان در استان بوشهر خاطرنشان کرد: بیش از ۵۰ هزار میلیارد تومان پروژه اقتصادی در دهه فجر در استان بوشهر افتتاح شد که در اشتغال و ایجاد رونق اقتصادی تحول خوبی در سطح استان ایجاد کرد.

معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به آغاز عملیات اجرایی طرح‌های مختلف عمرانی و اقتصادی در استان بوشهر با سرمایه‌گذاری ۱۰۰ هزار میلیارد تومان به برخی از پروژه‌ها از جمله سد دالکی پرداخت و تصریح کرد: سد دالکی در دشتستان برای استان بوشهر بسیار مهم است و در بازدید از راه مواصلاتی بین بوشهر و استان فارس و شیراز موضوع اعتبار آن باید با جدیت دنبال شود و وعده دولت در این زمینه حتما محقق می‌شود.

منصوری، از اجرایی شدن دستورات رئیس جمهور در سفر قبلی به استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: در  تحقق دستورات رئیس جمهور سد دهرود و راه دسترسی بخش ارم دشتستان در محور نمازگاه این شهرستان عملیات اجرایی آن آغاز شد.

وی با اشاره به رویکرد جدی دولت در همه دستگاه‌ها و سطوح از افتتاح طرح‌های حوزه نفتی پرداخت و اضافه کرد: پروژه‌های حوزه نفتی در استان بوشهر به‌زودی با حضور مسئولان مختلف از جمله معاون اول رئیس جمهور و وزرا افتتاح می‌شود.

سرپرست نهاد ریاست جمهوری توجه وزارت نفت به زیرساخت‌ها در راستای مسئولیت‌های اجتماعی را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: در این زمینه در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان بوشهر ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی تعهد برای وزارت نفت ایجاد شد که وزیر نفت و مسئولان ارشد این وزارتخانه با علاقه و با نگاه به حل مسائل محیطی و اجتماعی اطراف تأسیسات پالایشگاه‌ها، مجموعه‌های نفتی و پتروشیمی این پروژه‌ها پذیرفته‌اند و پروژه‌های مهمی در حوزه‌های درمانی، آموزشی، عمرانی، نوسازی مدارس، زیرساخت‌های فرهنگی دنبال می‌شود و این نگاه حمایتی به حوزه‌های عمرانی، زیرساخت و فرهنگی در وزارت نفت ان‌شاءالله منشأ اثر و تحول بزرگی در سطح استان بوشهر شود.

لینک کوتاه : http://baharestan-mun.ir/?p=6607

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.