• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
5
در نشست فرماندار جم با معاون قوه قضاييه در جم مطرح شد:

کلانتری شهر بهارستان راه اندازی شود

  • کد خبر : 6395
  • 08 بهمن 1402 - 9:42

به گزارش آوای بوشهر،در در بیست ونهمین سفر استانی حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای رئیس قوه قضاییه به استان بوشهر حجت الاسلام و المسلمین احمدرضا پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح به نمایندگی از رئیس قوه قضاییه به شهرستان جم سفر کرد ودر نشست با مسىولین شهرستان به بررسی مسائل و مشکلات جم پرداخت.

سیدمحمد احمدپور فرماندار شهرستان جم در ابتدای جلسه ضمن تقدیر از حضور پرخیر برکت رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح به نمایندگی از رئیس قوه قضاییه در شهرستان جم به صورت کلی در خصوص موقعیت جفرافیایی، امایش سرزمینی مطالبی بیان کرد.

فرماندار جم با تاکید بر راه اندازی فرودگاه جم به عنوان یکی از مطالبات به حق مردم که داری تمامی امکانات زیر ساختی ولی متاسفانه به دلایل واهی و غیرکارشناسی نزدیک به ٨ سال است تعطیل و از حق طبیعی مردم کاسته شده است که انتظار داریم با درایت و ورود جدی این موضوع مرتفع شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان جم با اشاره به راههای مواصلاتی شهرستان خواستار تسریع در حل مشکلات ان شد و خاطر نشان ساخت: راه جم به فیروزآباد که از دادستان محترم تشکر میکنم که از بدو ورود به شهرستان ورود بسیار خوبی داشته ولی متاسفانه ۵ کلیومتر این مسیر لاینحل مانده و سالهاست به حال خود رها شده و پیمانکار پروژه را تعطیل کرده است.

فرماندار جم با اشاره به جاده مرگ محور جم به پالایشگاه فجر جم که از بعد از انقلاب به حال خود رها شده و در دولت آیت الله رئیسی بخشی از این پروژه با همدلی و همراهی مسئولین انجام و کلیه ی توافقات با مالکین مسیر انجام و معارضین موجود نیز برطرف شده که انتظار داریم شرکت گاز فجر جم و شرکت ملی گاز با وورد جدی این مسیر پر خطر را ایمن سازی کند.

سید محمد احمدپور با اشاره به مشکلات اراضی در شهرستان خواستار ورود جدی دستگاه قضا به حل اراضی مردم شد.

فرماندار جم همچنین به موضوع استقرار کلانتری شهر بهارستان اشاره و افزود مجوز های لازم در خصوص استقرار کلانتری بهارستان انجام و انتظار داریم این مهم زودتر افتتاح و به بهره برداری برسد.

رئیس شورای اداری شهرستان جم همچنین در حوزه مسئولیت های اجتماعی خواستار وورد جدی صنعت در بحث حوزه های زیرساختی شد.

لینک کوتاه : http://baharestan-mun.ir/?p=6395

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.