• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2
استاندار بوشهر:

نظارت جدی بر توزیع حق آلایندگی در استان بوشهر خواهیم داشت

  • کد خبر : 6401
  • 08 بهمن 1402 - 9:47

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده شنبه شب در نشست با نخبگان شهرستان کنگان با اشاره به ظرفیت‌های این شهرستان اظهار داشت: کنگان با توجه به حضور صنعت نفت و گاز و پتروشیمی همچنین دارا بودن سواحل بکر و ظرفیت‌های صنعتی و معدنی و کشاورزی، نیازمند توجه بیشتر و مؤثرتر برای توسعه و پیشرفت است.

وی افزود: توسعه بندر و اسکله کنگان از طرح‌های مهم این شهرستان است که با تلاش مضاعف در دست اجراست.

استاندار بوشهر از ارتباط تجاری و اقتصادی بندر کنگان و دمام عربستان خبر داد و تصریح کرد: ایجاد خط مستقیم کشتیرانی بین بندر کنگان تا بندر دمام به‌عنوان دروازه تجاری ایران و عربستان یک ضرورت است که در سفر معاون وزیر خارجه این مهم پیگیری و تصمیمات خوبی گرفته شد.

محمدی زاده از واگذاری زمین در شهرک صنعتی کنگان به شرکت‌های دانش بنیان خبر داد و بیان کرد: شهرک صنعتی کنگان ۴۴ هکتار وسعت دارد که قسمتی از زمین‌های این شهرک، به شرکت‌های دانش بنیان و فناور تخصیص می‌یابد تا از صنعت پشتیبانی کنند.

وی از راه اندازی هنرستان فنی در کنگان خبر داد و گفت: رشته‌های این هنرستان، متناسب با نیازهای صنعت، تعیین می‌شود که بزودی وارد مرحله اجرایی می‌شود.

استاندار بوشهر با تاکید بر اینکه حق آلایندگی هر منطقه، متعلق به همان منطقه است ابراز داشت: نظارت دقیقی بر پرداخت حق آلایندگی خواهیم داشت و اجازه انحراف در این زمینه را نمی‌دهیم.

محمدی زاده در ادامه با اشاره به نیازهای کنگان به تجهیزات بیمارستانی یادآور شد: خرید دستگاه ماموگرافی برای بیمارستان کنگان در حال انجام است که پیش فاکتور صادر شده و امیدوارم در کمترین زمان ممکن محقق شود.

لینک کوتاه : http://baharestan-mun.ir/?p=6401

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.