• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
3
امام جمعه جم:

مشکلات «کمال‌آباد» شهرستان جم حل شود

  • کد خبر : 6231
  • 23 دی 1402 - 7:53

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد محمدی در خطبه‌های نماز جمعه جم اظهار داشت: رجب، ماهی است که در آن بندگان و مؤمنان و ره پویان، خود را برای شرکت در مهمانی بزرگ خداوند آماده می‌کنند.

وی به موضوع انتخابات اشاره کرد و ادامه داد: انتخابات یک فرصت مهم اجتماعی است ودر واقع انتخابات فرصت انتخاب ایده‌ها است. انتخابات خبرگان رهبری بسیار مهم و سرنوشت ساز است و مردم در حضور در انتخابات خبرگان هم‌پا و مهم‌تر از مجلس حضور و اعلام رأی کنند.

امام جمعه جم با اشاره به جنگ غزه بیان کرد: حماس پر قدرت در غزه حضور دارد و هم هیچ فلسطینی نیز غزه را ترک نکرده است و رژیم صهیونیستی مستاصل در عزم ترک از غزه با ناکامی است.

وی با بیان اینکه فعالیت و قدرت‌گیری داعش در منطقه در راستای منافع تل‌آویو است، تصریح کرد: در یک دهه اخیر داعش تنها در راستای منافع رژیم صهیونیستی گام برداشته است.

محمدی با اشاره به احتمال وارد شدن لیبی در جنگ غزه تاکید کرد: مقامات لیبی مواضع سختگیرانه‌ای را در محکومیت تجاوز به غزه و اعلام مخالفت با تشدید قتل عام صهیونیست‌ها در غزه اعلام کردند.

وی خاطرنشان کرد: تحریف حقایق و رویدادهای انقلاب شگرد دشمنان است که گاه با ایجاد شبهه و گاه با وارونه جلوه‌دادنِ اصل ماجرا اتفاق می‌افتد. تبیین تاریخ و تحلیل تاریخ حقیقی انقلاب تکلیف مهمی برای اهلش و توجه به این مهم امری حیاتی است.

امام جمعه جم خواستار حل مشکلات محله کمال آباد شد و گفت: کمال آباد محله‌ای است که نه روستا محسوب می‌شود نه جز شهر قلمداد می‌گردد و عده‌ای از مردم در آنجا ساکن شده اند و مشکل جدی وجود دارد.

وی ادامه داد: تقاضمندم هر چه زودتر تکلیف مشخص شود که منطقاً می‌بایست جز شهر شود و یکی از محلات شهر و از همه مسؤولان متولی می‌خواهم به طور جد برای همیشه این مشکل مردم را حل کنند.

لینک کوتاه : http://baharestan-mun.ir/?p=6231

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.