• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
1

راهپیمایی بوشهری‌ها در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکا + تصویر

  • کد خبر : 6240
  • 23 دی 1402 - 11:22

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، در پی افزایش جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و کشتار مردم بی‌دفاع و در راستای محکومیت حمله آمریکا و انگلیس به یمن ظهر امروز نمازگزاران بوشهری با حضور در یک راهپیمایی با شکوه این جنایات را محکوم کردند.

در این راهپیمایی که تا میدان قدس بوشهر ادامه داشت شرکت‌کنندگان با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس جنایت‌های کودک‌کشان صهیونیستی در غزه را محکوم کردند و از مجامع بین‌المللی خواستار محاکمه سران صهیونیست شدند.

همچنین شرکت‌کنندگان در راهپیمایی جمعه خشم ضمن تجدید پیمان با آرمان فلسطین مظلوم حمله آمریکا و انگلیس به یمن را نقض آشکار قانون و تجاوز به یک کشور مستقل دانستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر ضمن محکوم کردن اقدام خودسرانه آمریکا و انگلیس در حمله به یمن، این اقدام را عامل افزایش تنش و بی‌ثباتی در منطقه دانست و اظهار داشت: این حرکت مذبوحانه چهره خبیث و جنگ‌طلبانه آمریکا و اذنابش را بیش از پیش نزد افکار عمومی جهان نمایان کرد.

حجت‌الاسلام یوسف جمالی اضافه کرد: حمله آمریکا و انگلیس به یمن برخلاف قواعد بین‌المللی و قوانین جهانی است.

وی با بیان اینکه آمریکا و انگلیس با این قبیل جنایات مذبوحانه نمی‌توانند مانع نابودی رژیم غاصب صهیونیستی شوند اضافه کرد: استکبار جهانی باید بداند هیچ چیزی نمی‌تواند از نابودی رژیم کودک‌کشان اسرائیل غاصب جلوگیری کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر ضمن حمایت از  مردم شجاع یمن و انصارالله افزود: بدن شک حمله آمریکا و انگلیس با پاسخ دندان‌شکن مجاهدان یمنی مواجه می‌شود.

انتهای پیام/۱۹۰/.

لینک کوتاه : http://baharestan-mun.ir/?p=6240

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.