مسئولان استان پنبه از گوش خود درآورند و صدای مردم را بشنوند
مسئولان استان پنبه از گوش خود درآورند و صدای مردم را بشنوند
رئیس شورای اسلامی شهرستان جم تاکید کرد: واقعا بحال مدیریت استان زرخیز بوشهر که فقط تمرکز دیدشان به احداث خط آهن و آزاد راه بوشهر - شیراز معطوف می باشد و دو بانده نمودن جاده جم فیروزآباد (جاده مرگ) را نادیده میگیرند ، شدیداً متاسفم.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهارستان، در پی تصادفات مرگبار روزهای اخیر در مسیر جم – فیروزآباد، سید جلال حق شناس رئیس شورای اسلامی شهرستان جم و رئیس شورای اسلامی شهر بهارستان از مسئولان استانی انتقاد کرد.

حق شناس اظهار داشت: ظاهراً مسئولین استانی نمیخواهند پنبه از گوش خود درآورند و صدای مردم جم را بشنوند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان جم تاکید کرد: واقعا بحال مدیریت استان زرخیز بوشهر که فقط تمرکز دیدشان به احداث خط آهن و آزاد راه بوشهر – شیراز معطوف می باشد و دو بانده نمودن جاده جم فیروزآباد (جاده مرگ) را نادیده میگیرند ، شدیداً متاسفم.

در این باره:

جاده جم به فیروزآباد به قتلگاهی برای جوانان تبدیل شده/مشکلات فراوان بهداشتی و آموزشی در جنوب استان بوشهر

جاده جم فیروزآباد همچنان قربانی می گیرد

بازدید فرماندار و رئیس شورای شهر بهارستان از روند ترمیم جاده جم به فیروزآباد