• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
3

پرواز بوشهر- دبی و بالعکس از سرگرفته شد

  • کد خبر : 5907
  • 25 آذر 1402 - 10:22

علی باستین “روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: دبی یکی از مقصدهای مهم گردشگری و تجاری منطقه و بویژه استان بوشهر است که قبل از این هم استانی‌ها برای مسافرت به این بندر تجاری و اقتصادی ناگزیر به استفاده از فرودگاه شیراز با مسیر حداقل ۳۰۰ کیلومتر زمینی بودند.

وی افزود: این خط پروازی توسط شرکت هواپیمایی “قشم ایر” در هفته چهار پرواز رفت و برگشت روزهای سه شنبه و جمعه انجام می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر تصریح کرد: امید است با این تلاش‌ها و با همکاری اتاق بازرگانی بندر بوشهر خدمات دهی پروازی در مسیر بوشهر- دبی و بالعکس آغازی برای پرواز بوشهر به سایر کشورها باشد.

رئیس اتاق بازرگانی بوشهر نیز به ایرنا گفت: حمل و نقل زمینی، دریایی و هوایی در حوزه کسب و کار و تجارت و بازرگانی نقش بسزایی دارد که اکنون استان بوشهر در حوزه دریایی ظرفیتی برای کشور است و حمل و نقل هوایی نیز از نیازهای استان است.

“خورشید گزدرازی” افزود: برقراری پرواز بوشهر- دبی و بالعکس باتوجه به ارتباطاتی که امارات در حوزه تجارت خارجی و گردشگر دارد می تواند به جذب گردشگر و توسعه مراودات تجار استان بوشهر کمک وافری کند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه امارت کشوری در مرکز منطقه خاورمیانه است می تواند در حوزه تجارت و بازرگانی به توسعه مراودات تجاری استان نقش موثری ایفا کند.

رئیس اتاق بازرگانی بوشهر عنوان کرد: اتاق بازرگانی نیز تلاش دارد تسهیلات لازم را در این زمینه اجرایی کند تا این پروازها در مسیر بوشهر-دبی افزایش و همچنین امکان پرواز بوشهر به کشور قطر نیز فراهم شود.

لینک کوتاه : http://baharestan-mun.ir/?p=5907

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.