• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1

حق شناس: پراکندگی محدوده و عدم تمرکز جمعیت شهری؛ یکی از مشکلات بزرگ بهارستان

  • کد خبر : 5505
  • 21 آبان 1402 - 13:26

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهارستان، سید جلال حق شناس عدم تمرکز شهری را یکی از مشکلات بزرگ شهر بهارستان دانست و خاطرنشان کرد: شاید در هیچ شهری از استان بوشهر شاهد اینقدر پراکندگی جمعیت نباشیم اما در بهارستان این پراکندگی جمعیت بسیار زیاد است و همین نیز خدمات رسانی را با مشکلات جدی روبرو کرده است و تا رسیدن به چهره ایده آل شهری فاصله بسیار است.

ادارات به وظایف خود در قبال مردم بهارستان عمل کنند

وی به زیرساخت های شهری اشاره کرد و گفت: متاسفانه همه فشارها به شهرداری و شورای شهر است و سایر ادارات و نهادها نیز باید به وظایف خود در قبال مردم بهارستان عمل کنند و مشکلات حوزه خود را برطرف نمایند، به عنوان مثال برای روشنایی چمن مصنوعی بزرگ و کف پوش سالن شهدای بهارستان بیش از ۵ بار به همراه همکاران شورا و شهردار با مسئولان کل ورزش و جوانان استان بوشهر دیدار و رایزنی کرده ایم.

حق شناس خواستار همکاری و تعامل بیشتر شهروندان با شهرداری برای عقب نشینی ها شد و اظهار داشت: تملک حریم رودخانه ها و بلوار و معابر اصلی یکی از دغدغه های بزرگ مدیریت شهری است و انتظار می رود شهروندان همکاری خود را افزایش دهند تا شاهد بازگشایی مسیرها و اجرای پروژه باشیم.

وی افزود: در همین محله شیراوژن باید تعامل اهالی صورت بگیرد و عقب نشینی ها انجام شود تا بتوانیم پروژه دیوار حفاظتی را شروع کنیم و بعد از آن عملیات زیرسازی و آسفالت صورت بگیرد و مشکلات این محله در هنگام بارندگی رفع شود.

رئیس شورای اسلامی شهر بهارستان در ادامه سخنان خود از پیگیری ها و رایزنی ها در خصوص ایجاد پارک های تفریحی و گردشگری، رفع مشکلات حوزه آموزشی و بهداشتی، ایستگاه آتش نشانی، رفع افت فشار آب برخی محلات و استقرار کلانتری توضیحاتی را به شهروندان ارائه داد.

وی در پایان سخنان خود از همراهی و صمیمیت بین مجموعه شورای شهر و شهرداری گفت و افزود: خداروشکر اعضای شورا همه همراه و همدل بوده ایم و همه مصوباتی که تاکنون به فرمانداری ارسال کرده ایم با ۵ رای موافق بوده است.

لینک کوتاه : http://baharestan-mun.ir/?p=5505

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.