• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
9
فرماندار عسلویه:

جذب نیروهای غیربومی در پتروشیمی صدف عسلویه

  • کد خبر : 5019
  • 08 مهر 1402 - 11:58

به گزارش خبرگزاری تسنیم از عسلویه ، سید علی هاشمی عصر امروز در نشست معارفه شهردار جدید بیدخون شهرستان عسلویه با اشاره به سابقه درخشان شهر بیدخون اظهار داشت: این شهر با سابقه درخشان نقش مهمی در انقلاب اسلامی داشته و شهدای گرانقدر تقدیم کرده است.

فرماندار شهرستان عسلویه توجه به طرح‌های فرهنگی در حوزه شهری را یک ضرورت دانست و بیان کرد: شهردار جدید باید در حوزه فرهنگی اجتماعی، اقتصادی و درآمدزایی نگاه ویژه‌ای داشته باشد.

وی توجه به طرح‌های آموزشی، فرهنگی و زیرساخت‌های ورزشی از جمله استخر بیدخون را مورد تاکید قرار داد و گفت: توجه به مسجد جامع بیدخون باید در اولویت قرار بگیرد و ساخت استخر شنا و توسعه زیرساخت‌های عمرانی یک ضرورت است.

هاشمی با بیان اینکه برای جذب اعتبار در شهرستان عسلویه هیچ مشکلی نداریم خاطرنشان کرد: مسئولان شهرستان عسلویه باید برنامه محور باشند و مدیر فاقد برنامه، اعتبار و هزینه‌ای شامل آن دستگاه نخواهد شد.

وی توجه به قانون در اجرا طرح‌ها و برنامه‌ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: شهردار باید قانونمندی را سرلوحه کار خود قرار دهد و بر مدار قانون حرکت کرده زیرا شهردار آبرو شهر و فرماندار است.

هاشمی با اشاره به سفر رئیس جمهور به عسلویه گفت: در این سفر دیدار مردمی محقق شد که این بهترین آرزوی مردم بود و مصوبات سفر رئیس جمهور یکی پس از دیگری اجرا خواهد شد.

فرماندار عسلویه با انتقاد در جذب نیروهای غیربومی در پتروشیمی صدف در عسلویه اضافه کرد: باتوجه به تاکید رئیس جمهور در دیدار شهریورماه با مردم شهرستان عسلویه و حوزه پیرامونی صنعت در زمینه بومی گزینی، اقدام پتروشیمی صدف در پذیرش نیرو از ماهشهر غیرمنطقی است و سبب کاهش جذب نیروی بومی می‌شود.

وی بیان کرد: عوامل برگزاری آزمون و مدیریتی پتروشیمی صدف باید بدانند در شهرستان عسلویه سرمایه‌گذاری می‌کنند باید حتما با مسئولین محلی هماهنگ و در رعایت حقوق جوانان جویای کار و شهروندان نهایت همکاری به عمل آورند.

کم آبی یکی از مشکلات شهر بیدخون

فرماندار شهرستان عسلویه یکی از مشکلات شهر بیدخون را مشکل آب دانست و گفت: باید در حل مشکل بی‌آبی مردم بیدخون تلاش شود و در اجرا صحیح مصرف آب هم اقدام لازم انجام گیرد.

هاشمی با اشاره به تخصیص ۱۹۰ میلیارد تومان به طرح‌های عمرانی این شهرستان تصریح کرد: این اعتبار نسبت به سال قبل از رشد قابل توجهی برخوردار است.

وی اضافه کرد: علاوه بر این ۸۰ میلیارد تومان دیگر از حوزه مسئولیت‌های اجتماعی صنایع پتروشیمی پارس جنوبی به شهرستان عسلویه اختصاص پیدا کرده است.

آسفالت  57 هزار متر مربع از معابر و کوچه‌های شهر بیدخون

رئیس شورای اسلامی شهر بیدخون هم گفت: در این شورا ۵۷ هزار متر مربع از معابر و کوچه‌های شهر بیدخون آسفالت شده است.

علی صالحی افزود: اجرا فاز دوم خیابان نخلستان و شهید رجب بیدخون، نصب یادمان شهدای گمنام ، ایجاد غسالخانه و طرح‌های دیگر از عمده فعالیت شهرداری و شورای شهر بیدخون است.

وی اضافه کرد: ولایت مداری، دست پاکی و تجربه از ملاک و معیار اعضای شورای شهر برای انتخاب شهردار جدید بوده است.

توجه به عمران و توسعه و زیبایی شهر بیدخون در اولویت 

شهردار جدید شهر بیدخون هم با قدردانی از اعضای شورای شهر خاطرنشان کرد: توجه به عمران و توسعه و زیبایی شهر در اولویت کاری قرار دارد.

علی ابراهیمی بیان کرد: از فرماندار عسلویه درخواست می‌شود همچون گذشته در تخصیص اعتبار همکاری لازم داشته باشد.

در ادامه هر کدام از اعضای شورای شهر به مسائل و مشکلات شهر بیدخون پرداختند و فرماندار را در جریان مشکلات مردم بویژه کم آبی قرار دادند.

در این نشست علی ابراهیمی به عنوان شهردار جدید بیدخون معرفی و از خدمات اکبری‌ و زاهدی در این مسئولیت قدردانی شد.

لینک کوتاه : http://baharestan-mun.ir/?p=5019

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.