• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
3
فرماندار جم:

نهضت ملی مسکن شهرستان جم ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

  • کد خبر : 4825
  • 19 شهریور 1402 - 12:37

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد احمدپور ظهر جمعه در مراسم افتتاح پروژه‌های عمران روستایی در شهرستان جم با بیان اینکه پروژه نهضت ملی مسکن در این شهرستان با تلاش‌های شبانه‌روزی روزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با ۴۵ درصد پیشرفت قابل ملاحظه‌ای دارد، افزود: اجرای پروژه نهضت ملی مسکن در شهرستان جم در حالی است که پیش‌تر در این شهرستان هیچ‌گونه پروژه مسکونی نظیر مسکن مهر و مجموعه‌سازی اجرا نشده است.

فرماندار شهرستان جم با اشاره به وضعیت مقاوم سازی واحدهای مسکونی در شهرستان جم، اظهار داشت: در این شهرستان با همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هم‌اکنون ۸۱ درصد واحدهای مسکونی مقاوم سازی شده است که جایگاه نخست مقاوم سازی واحدهای مسکونی را در استان داراست.

سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان جم نیز در این مراسم گفت: در هفته دولت سال جاری ۱۰ پروژه عمرانی شامل اجرای طرح هادی، دیوار حفاظتی، تعریض پُل و روشنایی چمن مصنوعی مینی فوتبال از محل اعتبارات تملک دارایی به ارزش ۲۶ میلیارد ریال انجام شد.

محسن روزی طلب افزود: از محل اعتبارات قیر رایگان و با مشارکت دهیاری‌ها ۸۴ هزار مترمربع معابر روستاهای شهرستان جم با اعتبار ۷۶ میلیارد ریال آسفالت شد که در هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

لینک کوتاه : http://baharestan-mun.ir/?p=4825

نوشته های مشابه

24اردیبهشت
سید علی هاشمی به عنوان فرماندار جم معرفی شد
با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر ؛

سید علی هاشمی به عنوان فرماندار جم معرفی شد

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.