برگزاری میز خدمت با حضور فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان جم در شهر بهارستان
برگزاری میز خدمت با حضور فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان جم در شهر بهارستان
شهروندان بهارستانی می‌توانند با تمام مدیران ادارات از نزدیک در خصوص مسائل مختلف گفتگو و موضوعات را پیگیری کنند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهارستان ، میز خدمت به همت ستاد بزرگداشت هفته دولت با همکاری شهرداری بهارستان در حسینیه سیدالشهدا (ع) محله چاهگچی شهر بهارستان، یکشنبه پنجم شهریور ماه ساعت ۱۹ برگزار می شود.

شهروندان بهارستانی می‌توانند با تمام مدیران ادارات از نزدیک در خصوص مسائل مختلف گفتگو و موضوعات را پیگیری کنند.

همچنین پاسخگویی به سوالات شهروندان از سوی مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان و شهرداری و شورای اسلامی انجام می‌شود.