• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
8
در نشست خبری شهردار و شورای اسلامی شهر بهارستان مطرح شد:

گلایه مندی از عملکرد ضعیف اداره کل ورزش و جوانان استان / خاکی بودن کوچه های شهر مشکل جدی بهارستان / پارک بزرگ جنگلی در بهارستان احداث می شود

  • کد خبر : 4678
  • 23 مرداد 1402 - 10:50

به گزارش آوای بوشهر، سید جلال حق شناس در نشست خبری و آیین تجلیل از خبرنگاران اظهار داشت: آمار بالای کوچه های خاکی در شهر بهارستان یکی از چالش های جدی و پیش روی شهرداری است که نیازمند اعتبار چندصد میلیاردی برای آسفالت آن ها می باشد.

حق شناس با اشاره به اینکه تاکنون ۹۷ توافق در زمینه بازگشایی معابر با مالکین در بهارستان انجام شده است افزود: بیش از۵ هزار مترمربع اراضی وقفی که در مسیر احداث خیابان فضلیت قرار داشت با همکاری اوقاف بازگشایی شد.

گلایه مندی رئیس شورای شهر از عملکرد اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر

وی با ابراز گلایه مندی از اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر، خواستار بهبود مدیریت در این اداره کل شد و افزود: در سال گذشته اعتبار روشنایی زمین بزرگ چمن مصنوعی در بهارستان تخصیص یافت ولی با تعلل اداره کل ورزش این پروژه روند کندی داشت و چند روز قبل پول به حساب پیمانکار واریز و اکنون کار نیمه تمام رها شده است.

رئیس شورای اسلامی شهرستان جم افزود: متاسفانه در دو سال گذشته علی رغم روند رو به رشد جمعیت و افزایش تقاضا برای بهره مندی از امکانات ورزشی، حتی یک پروژه ورزشی در سطح شهرستان به بهره برداری نرسیده است.

وی با بیان اینکه توسعه شبکه آب و برق در شهر بهارستان با چالش روبرو هستیم گفت: متاسفانه اداره برق برای تعویض لامپ معابر با مشکل مواجه است.

شهردار بهارستان در این نشست خبری اظهار داشت: در سال گذشته بودجه ۲۴۰ میلیارد ریالی شهرداری به صورت ۱۰۰ درصدی محقق شد و تلاش کردیم با کاهش هزینه های جاری، اعتبار به حوزه عمرانی تزریق شود.

توزیع عادلانه خدمات در محله های شهر بهارستان

حسین یاراحمدی از افتتاح خیابان نخلستان با اعتبار۳۵ میلیارد ریال در هفته دولت خبر داد و افزود: پل این خیابان نیز با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال در دست تعریض است.

وی با تاکید بر اینکه توزیع خدمات در محله های شهر بهارستان عادلانه صورت گرفته است گفت: شبکه فیبرنوری با مشارکت مخابرات به طول بالغ بر ۷ کیلومتر در شهر بهارستان اجرا شد.

وی خاطر نشان کرد: در جهت بهبود خدمات آنتن دهی در شهر بهارستان، دو دکل همراه اول با مشارکت شهرداری در نقاط با آنتن دهی ضعیف نصب شد.

یاراحمدی کمبود سرانه فضای سبز را یکی دیگر از مشکلات شهر بهارستان نام برد و افزود: طرح مطالعاتی برای اجرای پارک جنگلی در کوه های مشرف به امام زاده شاه محمد(پیرسرکمر) در دست انجام است.

ملحق شدن منطقه عملیاتی نار و کنگان به حریم شهر بهارستان

وی از ملحق شدن منطقه عملیاتی نار و کنگان به حریم شهر بهارستان خبر داد و افزود: بودجه امسال شهرداری ۳۵۰ میلیارد ریال پیش بینی شده است.

شهردار بهارستان در خصوص خرید یک دستگاه ماشین آتش نشانی از شهرداری جم گفت: ارزش ریالی ماشین بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال بود که ماشین آتش نشانی به مبلغ ۶ میلیارد ریال خریداری شد و نزدیک به ۱ میلیارد ریال نیز برای تعمیر آن هزینه پیش بینی کردیم.

المان میدان قلم شهر بهارستان یکی از زیباترین نمادها در استان بوشهر است

یار احمدی با بیان اینکه المان میدان قلم شهر بهارستان یکی از زیباترین نمادها در استان می باشد افزود: هزینه ساخت، حمل و نصب المان ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال شد که مراحل نورپردازی و زیباسازی محیط اطراف آن در مرحله اجراست.

در این نشست از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهارستان از خانواده مرحوم مجید موحدی، عکاس فقید سایت خبری چگاسه، تجلیل شد.

لینک کوتاه : http://baharestan-mun.ir/?p=4678

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.