پیام تبریک رئیس شورای اسلامی و شهردار بهارستان به مناسبت روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر
پیام تبریک رئیس شورای اسلامی و شهردار بهارستان به مناسبت روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر
سیدجلال حق‌شناس رئیس شورای اسلامی شهر بهارستان و حسین یاراحمدی شهردار بهارستان به مناسبت روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر در پیامی مشترک این روز را تبریک گفتند.

سیدجلال حق‌شناس رئیس شورای اسلامی شهر بهارستان و حسین یاراحمدی شهردار بهارستان به مناسبت روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر در پیامی مشترک این روز را تبریک گفتند.


به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهارستان، متن پیام به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم
۱۸ اردیبهشت‌ ماه، یادآور ایثار و فداکاری انسان‌هایی است که پیام‌آور انجام فعالیت‌های خیرخواهانه و خداپسندانه هستند، زنان و مردانی که با همت خویش، عشق و مهرورزی را در پهنه گیتی ترویج می‌دهند و همچون فریضه‌ای انسانی و الهی، خدمت به هم‌نوع و تلاش برای پیشگیری و تسکین دردها و مصایب نوع بشر در حوادث گوناگون را چراغ راه زندگی خویش قرار داده‌اند و خالصانه بهترین و شیرین‌ترین لحظات عمر خویش را وقف زدودن غبار غم و اندوه و محرومیت در جهان نموده‌اند.


اینجانبان ضمن تقدیر و تجلیل از یک قرن؛ خدمات و تلاش شایسته و ارزنده و فداکاری و مجاهدت‌های بی‌وقفه طلایه‌داران مهرورزی و نوعدوستی در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، این روز را به تمامی پرسنل، امدادگران، اعضای جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان جم که در برهه‌های گوناگون بالاخص در عرصه مقابله با کرونا خوش درخشیدند تبریک می‌گوییم و توفیق روز افزون و صحت و سلامتی همه خادمان ملت را از درگاه خداوند سبحان مسألت می‌نماییم.