مراسم تودیع و معارفه فرماندار جم با حضور استاندار بوشهر برگزار می شود
مراسم تودیع و معارفه فرماندار جم با حضور استاندار بوشهر برگزار می شود

به گزارش وب سایت شهرداری بهارستان، فردا دوشنبه قرار است با جضور استاندار بوشهر و جمعی از مسؤولان استان و شهرستان جم مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید شهرستان جم برگزار شود. محمد حسینی که سومین فرماندار دولت تدبیر و امید بود فردا تودیع و سید محمد احمدپور به عنوان اولین فرماندار دولت آیت الله […]

به گزارش وب سایت شهرداری بهارستان، فردا دوشنبه قرار است با جضور استاندار بوشهر و جمعی از مسؤولان استان و شهرستان جم مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید شهرستان جم برگزار شود.

محمد حسینی که سومین فرماندار دولت تدبیر و امید بود فردا تودیع و سید محمد احمدپور به عنوان اولین فرماندار دولت آیت الله رئیسی در شهرستان جم معرفی خواهد شد.

احمدپور سوابقی از جمله بخشداری و شهردار برخی شهرهای حوزه جنوب استان بوشهر را در کارنامه دارد.

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهارستان ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های محمد حسینی، برای سید محمد احمدپور فرماندار جدید شهرستان آرزوی موفقیت دارد.