• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
11

آب جم، تهدیدی برای سلامتی مردم است/ با تبعیض نمی‌سازیم/ مردم طی این سالها وعده‌های زیادی از مسئولان شنیده‌اند که عملی نشده‌اند

  • کد خبر : 1541
  • 20 مهر 1400 - 9:54

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهارستان، سید جلال حق‌شناس امروز در نشست شورای اداری شهرستان جم که با حضور وزیر نفت برگزار شد، اظهار داشت: دو خواسته مهم مردم شهرستان جم از دولت آیت الله رئیسی، تکمیل انتقال آب سیراف به جم و احداث اتوبان جم به شیراز است.

رئیس شورای اسلامی شهرستان جم افزود: انتظار مردم تکمیل پروژه خط انتقال آب سیراف به جم است، پروژه‌ای که بیش از یک دهه از عمر آن می‌گذرد اما هنوز به بهره‌برداری نرسیده است.

وی با بیان اینکه مسئولان طی این سالها بارها وعده تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه را داده‌اند خاطرنشان کرد: پروژه نیازمند اعتباری ویژه است و باید هرچه سریعتر به نتیجه برسد و کوتاهی‌ در این خصوص قابل قبول نیست.

حق‌شناس با تاکید بر اینکه با تبعیض نمی‌سازیم و آب جم، تهدیدی برای سلامتی مردم است گفت: سال‌هاست برای شهرک نشینان با تانکر آب تصفیه می‌آوردند اما مردم شهرستان از آب کشاورزی با نیترات استفاده می‌کنند.

وی تصریح کرد: ۶ چاه آب به دلیل نیترات بالا در شهرستان جم پلمب شده که وضعیت بحرانی آب را نشان می‌دهد و باید تدبیری ویژه برای رفع آن اتخاذ گردد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان جم با بیان اینکه ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه و‌ نوسازی شبکه آب شهرستان نیازمند است تصریح کرد: شبکه آب شهرستان به شدت فرسوده و هدر رفت آب زیاد است و علاوه بر توسعه و نوسازی، انتقال آب مخزن شهرک توحید به شهر بهارستان نیز اعتبار بسیار بالایی نیازمند اجرایی شدن آن است.

وی به وضعیت جاده جم به شیراز اشاره کرد و گفت: هشت شهرستان جنوب کشور مستقیما از این جاده بهره می‌برند و متاسفانه دوطرفه بودن آن و حجم بالای تردد سبب حادثه‌های فراوانی شده است.

حق‌شناس بیان کرد: با وجود منطقه ویژه در عسلویه که قطب اقتصادی کشور است باید خط آهن به این منطقه برسد اما از خط آهن گذشتیم حداقل جاده را سروسامان دهند تا کمتر شاهد تلفات رانندگی باشیم.

لینک کوتاه : http://baharestan-mun.ir/?p=1541

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.