پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهرستان جم به استاندار جدید بوشهر
پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهرستان جم به استاندار جدید بوشهر

سید جلال حق‌شناس رئیس شورای اسلامی شهرستان جم در پیامی انتصاب استاندار جدید بوشهر را به وی تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهارستان، متن پیام به شرح زیر است: برادر گرامی جناب آقای سردار سرتیپ احمد محمدی‌زاده با سلام و احترام؛ انتصاب شایسته حضرتعالی به عنوان استاندار و نماینده […]

سید جلال حق‌شناس رئیس شورای اسلامی شهرستان جم در پیامی انتصاب استاندار جدید بوشهر را به وی تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهارستان، متن پیام به شرح زیر است:

برادر گرامی جناب آقای سردار سرتیپ احمد محمدی‌زاده

با سلام و احترام؛ انتصاب شایسته حضرتعالی به عنوان استاندار و نماینده دولت در استان ولایتمدار بوشهر را صمیمانه به جنابعالی و مردم شریف استان تبریک عرض می‌نمایم.

دلسوزی، تعهد، توانمندی، مردمی بودن و تجربه‌ موفق‌تان در طول سال‌های متمادی و در سطوح مختلف مدیریتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیاز روزهای سخت فعلی است؛ بحران بی‌سابقه در منابع مالی، و هم‌چنین شرایط سخت اجرایی حال حاضر، حضور مدیری فرهیخته و مجرب چون جنابعالی برای استان بوشهر طلب می‌کرد که این اتفاق افتاد.

یقیناً تخصص و تجارب ارزنده شما زمینه ارائه خدمات گسترده‌تر به مردم انقلابی، فرهیخته و فهیم این خطه را فراهم خواهد نمود و بدون شک حضور حضرتعالی در رأس هرم مدیریت استان و به‌عنوان نماینده‌ی عالی دولت آیت الله رئیسی، علاوه بر ثمرات و برکاتی که نصیب همه‌ی مجموعه‌های اجرایی خواهد کرد، پشتوانه اجرایی محکم برای مدیریت شهرستان‌های استان خواهد بود.

در پایان سلامتی، موفقیت و سربلندی روزافزون‌تان را از خداوند منان مسئلت می‌نمایم.