• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
7

مراسم تجلیل از فرهنگیان بازنشسته بهارستانی برگزار شد+تصاویر

  • کد خبر : 1457
  • 04 مهر 1400 - 10:09

به گزارش وب سایت شهرداری، حسین یاراحمدی در حاشیه مراسم تجلیل از سه فرهنگی بازنشسته شده بهارستانی که در مدرسه انقلاب برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: تجلیل از بازنشسته شدگان فرهنگی تجلیل از ارزش ها و تربیت کنندگان جامعه است.

شهردار  بهارستان افزود: پاسداشت مقام معلم و به ویژه فرهنگیان بازنشسته یک وظیفه همگانی است چرا که معلمان همواره با صداقت، پشتکار و تعهد؛ علی رغم کمبودها و کاستی ها برای خدمت به فرزندان این سرزمین از هیچ کوششی دریغ نکرده اند.

وی با بیان اینکه بازنشستگان فرهنگی گنجینه ارزشمند آموزش و پرورش هستند خاطرنشان کرد: اگر امروز در جامعه فرزندان اخلاق مدار داریم مرهون تلاش معلم ها در سنوات گذشته بوده است.

یاراحمدی گفت: معلم ها در طول دوران خدمت شان همچون شمعی می سوزند و دیگران را روشنی می بخشند که نمود عینی تلاش آنان دانش آموختگان و فرهیختگانی هستند که امروزه جامعه را اداره می کنند.

وی در پایان با اشاره به آیین تجلیل از سه فرهنگی بازنشسته بهارستانی اظهار داشت: آقایان سهراب فیروزی، عباس اعتماد و محمد عابدزاده، از فرهنگی های موفق و توانمند شهر بهارستان هستند که در راه تعلیم و تربیت فرزندان بهارستان نقش بسیار پررنگی را ایفا کرده اند.

در این مراسم با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر بهارستان، رئیس شورای اسلامی شهرستان جم و مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم از آقایان سهراب فیروزی، عباس اعتماد و محمدعابدزاده تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://baharestan-mun.ir/?p=1457

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.