بهورزان به عنوان سربازان خط مقدم نظام سلامت کشور نقشی بسیار حیاتی را در سلامت ‌جامعه‌ به عهده دارند
بهورزان به عنوان سربازان خط مقدم نظام سلامت کشور نقشی بسیار حیاتی را در سلامت ‌جامعه‌ به عهده دارند

به گزارش وب سایت شهرداری، روز گذشته و به مناسبت روز بهورز، شهردار بهارستان به همراه اعضای شورای اسلامی و با حضور رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم از بهورزان شاغل در پایگاه سلامت شهید فیروزی شهر بهارستان تجلیل کردند. شهردار بهارستان در این آیین با تبریک روز بهروز و تقدیر از خدمات ارزشمند […]

به گزارش وب سایت شهرداری، روز گذشته و به مناسبت روز بهورز، شهردار بهارستان به همراه اعضای شورای اسلامی و با حضور رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم از بهورزان شاغل در پایگاه سلامت شهید فیروزی شهر بهارستان تجلیل کردند.

شهردار بهارستان در این آیین با تبریک روز بهروز و تقدیر از خدمات ارزشمند بهورزان، اظهار داشت: در طول دوران مقابله با همه گیری کووید۱۹ شاهد تلاش و مجاهدت شبانه روزی بهورزان بوده ایم و نقش بزرگی در پیشگیری و کنترل این ویروس ایفا کردند.

حسین یاراحمدی افزود: ارتباط تنگاتنگ بهورزان با مردم و ایثارگری آنها برای مبارزه با کرونا، فداکاری این قشر زحمتکش را نشان می دهد و بدون تردید سلامتی و تندرستی جامعه مدیون بهورزان عزیز است.

وی تاکید کرد: بهورزان به عنوان سربازان خط مقدم نظام سلامت کشور، و بعنوان نخستین محل دسترسی مردم، نقشی بسیار حیاتی را در سلامت ‌جامعه‌ به عهده دارند و بهورزان از موثرترین نیروها در ارتقای سلامت بوده و  فعالیت های آنها در تامین، حفظ و ارتقای سلامت جامعه نقشی حیاتی دارد.

شهردار بهارستان ادامه داد: به طوریکه با کمترین هزینه و امکانات، و با تلاش و فعالیت شبانه روزی خود، نقش مهم و تاثیرگذاری در پیشگیری از بیماریها و صیانت از سلامت مردم دارند.