• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5

به آینده بهارستان خوشبینم/ گام‌های مثبتی در دوره پنجم شورا در جهت برقراری عدالت و پیشرفت شهر برداشته شد/همدلی و صمیمیت مدیران شهری عامل اصلی موفقیت‌ها بود

  • کد خبر : 1157
  • 13 تیر 1400 - 14:46

حسین اعظمی امروز در گفت‌وگو با روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهارستان، با اشاره به روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها گفت: اعتماد و حمایت مردم بزرگترین سرمایه شهرداری‌ها و دهیاری‌هاست و هرچه سطح مشارکت همگانی و حمایت مردم افزایش یابد، دلگرمی مدیریت شهری و تسهیل در خدمت‌رسانی را شاهد خواهیم بود.

رئیس شورای اسلامی شهر بهارستان افزود: مردم انتظارات و مطالبه‌هایی به حق دارند و وظیفه مدیران شهری برابری و توسعه عدالت اجتماعی در خدمت‌رسانی است و رضایتمندی مردم از خدمات ارائه شده همیشه سرلوحه کارها بوده است.

منتخب مردم در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بهارستان با تبریک روز شهرداری به پرسنل خدوم و زحمتکش شهرداری بهارستان خاطرنشان کرد: نیروهای اداری و خدماتی این شهرداری افراد جوان، توانمند، با انگیزه و دلسوز هستند که تلاش شبانه روزی آنها سبب شده شهر بهارستان روند رشد و توسعه آن بی‌وقفه پیش رود و علی رغم کمبود نیرو اما کارکنان با توانمندی‌هایی که از خود به نمایش می‌گذارند هیچگاه این کمبود احساس نشده است.

اعظمی با تاکید بر اینکه آینده‌ای روشن در انتظار شهروندان بهارستانی است ابراز کرد: با همت کارکنان شهرداری و همدلی بسیار بالا مدیران شهری، وجود پتانسیل‌‌ها و ظرفیت‌ها، مشارکت و همکاری بسیار خوب شهروندان با خادمان خود و با برنامه ریزی و آینده‌نگری قطعا فردایی بسیار بهتر در انتظار شهر است و من به آینده بسیار خوشبین هستم.

وی با بیان اینکه شهر نوپا بهارستان مثل نهالی است که دو سال عمر دارد گفت: این نهال روز به روز بزرگ‌تر و تنومندتر خواهد شد و شهروندان خدمات مطلوب‌تری را دریافت خواهند کرد، در حال حاضر داشتن توقعات بالا منطقی به نظر نمی‌رسد و راه‌های نرفته بسیار فراوان است اما اقدامات و پروژه‌های بسیار خوبی در حد بضاعت شهرداری در حوزه‌های مختلف عمران و مبلمان شهری، فضای سبز، ورزشی و… انجام شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر بهارستان ادامه داد: باید شرایط مناسبی برای زندگی مردم فراهم نماییم تا با ارائه خدمات مطلوب و بی‌منت به عموم شهروندان، گام‌های مثبتی در جهت برقراری عدالت و رشد و پیشرفت شهر برداشته شود که در دوره پنجم شورا ، تلاش شد به همه محلات توجه شود و در عمل نیز این موضوع ثابت شد.

اعظمی یکی از دستاوردهای بزرگ دوره پنجم شورا را ارتقاء بهارستان از روستا به شهر دانست و گفت: همدلی بین اعضا شورا و مجموعه شهرداری عامل اصلی کسب موفقیت‌ها بود و خوشحالیم به دور از حاشیه توانستیم در فضایی آرام و صمیمی کارها و برنامه‌ها را پیش ببریم و همه اعضا نیز در تصمیم‌گیری‌ها مشارکت و حضوری فعال داشتند و ۱۰۰درصد مصوبات با ۵ امضاء، اعضا شورا به کمیته انطباق فرمانداری ارسال شد.

وی در پایان اظهار داشت: از مردم فهیم بهارستان، همکاران عزیز شورای اسلامی، شهردار و کارکنان شهرداری بهارستان به جهت همراهی و همگامی در تحقق توسعه شهری صمیمانه متشکر و سپاسگزارم و امیدوارم قدم به قدم به داشتن شهری شایسته شهروندان نزدیک‌تر شویم و بر این باوریم که مردم شایسته بهترین‌ها هستند.

لینک کوتاه : http://baharestan-mun.ir/?p=1157

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.