شهردار بهارستان سالروز تاسیس سپاه را تبریک گفت
شهردار بهارستان سالروز تاسیس سپاه را تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهارستان، متن پیام حسین یاراحمدی شهردار بهارستان در سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیمدوم اردیبهشت، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تدبیر و آینده نگری امام خمینی(ره)است، نهادی ارزشمند که ایستادگی در برابر زورگویان عالم را سرلوحه کار […]


به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهارستان، متن پیام حسین یاراحمدی شهردار بهارستان در سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
دوم اردیبهشت، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تدبیر و آینده نگری امام خمینی(ره)است، نهادی ارزشمند که ایستادگی در برابر زورگویان عالم را سرلوحه کار خویش قرار داده و با پیروی از سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، عزّت و افتخار را پیشه خود ساخته است.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام عزیز (ره) و همچنین شهدای والامقام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اینجانب سالروز تأسیس این نهاد مقدس را به همه فرماندهان دلیر و پاسداران رشید انقلاب اسلامی به ویژه پاسداران شهرستان جم تبریک عرض می‌کنم.

لازم می دانم از خدمات ارزنده سپاه پاسداران در حوزه تامین امنیت و آرامش جامعه، همچنین سازندگی، توسعه و عمران شهری و روستایی ، تلاش گسترده در محرومیت زدایی و رفع محرومیت در مناطق مختلف و امروز نقش بی‌بدیل آنان در مبارزه با بیماری کرونا در طرح شهید سلیمانی تقدیر و تشکر نمایم‌.

از درگاه خداوند سبحان صحت و سلامتی مقام معظم رهبری فرمانده کل قوا، سربلندی و موفقیت همه پاسداران گرانقدر به ویژه فرماندهان و پاسداران عزیز شهر بهارستان را مسئلت می‌نمایم.