نظر فرماندهی انتظامی استان بوشهر برای استقرار کلانتری در شهر بهارستان مساعد است
نظر فرماندهی انتظامی استان بوشهر برای استقرار کلانتری در شهر بهارستان مساعد است

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهارستان، سرهنگ سید علی مهدیان فرمانده انتظامی شهرستان جم ظهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: شهر نوپا بهارستان نیازمند استقرار کلانتری است که پیگیری های جدی ای برای استقرار آن داشته ایم. وی گفت: نظر فرماندهی انتظامی استان بوشهر برای استقرار کلانتری در شهر […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهارستان، سرهنگ سید علی مهدیان فرمانده انتظامی شهرستان جم ظهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: شهر نوپا بهارستان نیازمند استقرار کلانتری است که پیگیری های جدی ای برای استقرار آن داشته ایم.

وی گفت: نظر فرماندهی انتظامی استان بوشهر برای استقرار کلانتری در شهر بهارستان مساعد است و امیدواریم هر چه زودتر شاهد کلنگ زنی ساختمان کلانتری در شهر بهارستان باشیم.

گفتنی است به دلیل عدم وجود کلانتری در شهر بهارستان، امکان فعالیت بانک ها و خیلی از ادارات در این شهر وجود ندارد که با راه اندازی کلانتری، این مشکلات رفع می شود.

انتهای پیام/