• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4

حوزه عمرانی دغدغه جدی اعضای شورا است/ لزوم استقرار کلانتری و آتش نشانی در بهارستان

  • کد خبر : 55
  • 18 اردیبهشت 1399 - 14:27

حسین اعظمی، رئیس شورای اسلامی شهر بهارستان:

در آستانه فصل بهار و شروع سال ۹۹، عید نوروز را به همه شهروندان تبریک می گویم و سالی پر از موفقیت، شادی و سلامتی را برای مردم آرزومندم.

در سال ۹۸ پروژه های عمرانی بزرگ و مهمی در سطح شهر افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد که در حوزه عمرانی اقدامات قابل قبولی با توجه به بضاعت شهرداری انجام شده است.

برخی مشکلات بهارستان از جمله نبود کلانتری، ایستگاه آتش نشانی و اورژانس ، شعبه بانک، تاریکی برخی معابر و… را پیگیری های جدی با مسئولان محلی و استانی داشته ایم و امیدواریم در سال ۹۹ این مشکلات رفع شود و شاهد راه اندازی و رفع آن ها باشیم.

امیدواریم شهروندان به خصوص قشر جوان که آینده‌سازان این شهر می‌باشند با همدلی و همیاری و ارائه پیشنهادات ارزنده و انتقاد سازنده ما را در جهت رسیدن به اهداف و توسعه و پیشرفت شهر یاری دهند و هر کدام از آنان خود را مسئول این شهر بدانند و با پشتیبانی از شهرداری به آبادانی شهر کمک نمایند.

از همراهی و همکاری همه شهروندان و صبوری آن ها برای اجرای پروژه ها و طرح ها قدردانی ویژه می کنم و قطعا با همدلی مردم با مجموعه شهرداری و شورای اسلامی، شاهد پیشرفت و توسعه بیشتر بهارستان در سال ۹۹ خواهیم بود.

امسال برای اولین بار راهپیمایی ۲۲ بهمن در بهارستان برگزار شد و برنامه های مختلفی از جمله پیاده روی خانوادگی، پیاده روی بازماندگان اربعین حسینی و مراسم های فرهنگی و مذهبی مختلفی اجرا شده است.

یکی از مشکلات جدی شهر بهارستان در حوزه راه و فضای سبز و فضای تفریحی است که آسفالت کوچه ها و همچنین احداث بوستان و فضای تفریحی مورد توجه جدی اعضای شورای اسلامی است که امیدواریم در سال ۹۹، این مهم محقق شود.

لینک کوتاه : http://baharestan-mun.ir/?p=55

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.