بازدید مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر و فرماندار شهرستان جم از ایستگاه نوروزی شهرداری بهارستان
بازدید مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر و فرماندار شهرستان جم از ایستگاه نوروزی شهرداری بهارستان
علیرضا اعتماد معاون شهرداری بهارستان در حاشیه این بازدید اظهار داشت: با توجه به اینکه ایست بازرسی قدیم دروازه ورودی استان بوشهر از سمت استان فارس است باید مورد توجه ویژه‌تری قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهارستان، عصر امروز مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر با همراهی فرماندار و معاون عمرانی فرماندار، بخشدار مرکزی و اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان جم از ایستگاه نوروزی شهرداری بهارستان در ایست بازرسی قدیم ( اتوبان جم – فیروزآباد) بازدید کردند.

علیرضا اعتماد معاون شهرداری بهارستان در حاشیه این بازدید اظهار داشت: با توجه به اینکه ایست بازرسی قدیم دروازه ورودی استان بوشهر از سمت استان فارس است باید مورد توجه ویژه‌تری قرار گیرد.

وی افزود: با برنامه‌ریزی تجمیعی و با همکاری همه دستگاه‌ها باید اقدامات موثری برای استقبال از مسافران و مهمانان در طول سال صورت گیرد.