تجلیل مدیرکل بهزیستی استان بوشهر از تلاش‌های شهردار بهارستان
تجلیل مدیرکل بهزیستی استان بوشهر از تلاش‌های شهردار بهارستان
در این مراسم با اشاره به اقدامات موثر شهرداری بهارستان برای جامعه معلولین و همکاری مطلوب با بهزیستی شهرستان جم، از سوی مدیرکل بهزیستی استان بوشهر از تلاش‌های صادقانه حسین یاراحمدی شهردار بهارستان تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهارستان، پیش از ظهر امروز ، اولین مراسم نکوداشت و هم اندیشی روز جهانی معلولین با حضور مدیرکل بهزیستی استان بوشهر، معاون فرماندار و امام جمعه موقت شهرستان جم در سالن فرهنگسرای شهرک توحید برگزار شد.

در این مراسم با اشاره به اقدامات موثر شهرداری بهارستان برای جامعه معلولین و همکاری مطلوب با بهزیستی شهرستان جم، از سوی مدیرکل بهزیستی استان بوشهر از تلاش‌های صادقانه حسین یاراحمدی شهردار بهارستان تقدیر شد.

  • نویسنده : رضا رئیسی