• امروز : دوشنبه - ۱۱ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 1 July - 2024
2
رئیس شورای اسلامی شهرستان جم در آیین تودیع و معارفه فرماندار؛

پروژه خط انتقال آب سیراف به جم تکمیل شود/ فرماندار اقدامات قابل قبولی داشت

  • کد خبر : 7338
  • 24 اردیبهشت 1403 - 13:11

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهارستان، سید جلال حق‌شناس صبح امروز در نشست تودیع و معارفه فرماندار شهرستان جم که در سالن شهید خاتمی برگزار شد اظهار داشت: قدردان زحمات شبانه روزی دکتر سید محمد احمدپور فرماندار شهرستان هستیم که دلسوزانه برای شهرستان و رفع مشکلات تلاش کردند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان جم با بیان اینکه جم یک شهرستان ویژه است و ویژگی خاص جغرافیایی دارد افزود: مهاجرپذیر بودن شهرستان و رشد روزافزون جمعیت نیازمند تامین زیرساخت‌های لازم بود که انصافا فرماندار اقدامات قابل قبولی داشت.

وی با اشاره به پروژه خط انتقال آب سیراف به جم بیان کرد: این پروژه در سال ۱۳۸۸ آغاز شد و قبل از شروع دولت آیت الله رئیسی ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشت که با پیگیری‌های فرماندار محترم این پروژه افتتاح شد.

حق شناس ادامه داد: این پروژه بسیار ارزشمند بود که آرزوی دیرینه مردم تحقق یافت اما یک سوم آن به بهره رسیده و فرماندار جدید باید جهت تکمیل آن تلاش کند.

وی با اشاره به سد سرچشمه اظهار داشت: سد سرچشمه باید تکمیل شود و رسیدن آب به بخش ریز باید از دیگر برنامه‌های فرماندار جدید باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر بهارستان با بیان اینکه مجموعه شورایی در کنار فرماندار شهرستان برای توسعه و پیشرفت شهرستان هستند گفت: برای دکتر احمدپور در ادامه خدمت به مردم آرزوی موفقیت داریم.

لینک کوتاه : https://baharestan-mun.ir/?p=7338

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.