تجلیل از ایثارگران دفاع مقدس در نماز جمعه شهر جم
تجلیل از ایثارگران دفاع مقدس در نماز جمعه شهر جم
از ایثارگران دفاع مقدس در نماز جمعه شهر جم با حضور امام جمعه، فیروزی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و مسئولین این شهرستان تجلیل شد.

به گزارش ایثار، روز جمعه ۳۱ شهریور، از ایثارگران دفاع مقدس در نماز جمعه شهر جم با حضور امام جمعه، فیروزی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و مسئولین این شهرستان  تجلیل شد.
امام جمعه شهرستان جم در خصوص دفاع مقدس گفت: رزمندگان شاهدان صادق رشادت‌ها و سمبل غیرت  و مجاهدان انقلاب در عرصه ۸ سال دفاع مقدس وجهاد تبیین امروز  وپل انتقال داشته های ارزشمند به نسل امروز و هادیان گام دوم انقلاب  می باشند وتجلیل وتکریم آنان بر همگان تکلیف است.