• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

خبرهای مهم

عملیات حفاری جهت اجرای کانال دفع آب‌های سطحی در ابتدای بلوار آزادی شهر بهارستان در حال انجام است ۲۹ فروردین یادآور ایثار، شجاعت و دلاورمردی های غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران است جاری شدن آبشار محله چاهتلخو شهر بهارستان هشدار قرمز هواشناسی برای استان بوشهر مسیر حد فاصل میدان بهرباغ تا ابتدای بلوار آزادی شهر بهارستان تا اطلاع ثانوی مسدود می‌باشد همه نیروها در حالت آماده‌باش قرار گرفتند/ بسیج تمامی امکانات و تجهیزات شهرداری بهارستان در مواقع بارندگی عملیات عقب‌نشینی منزل مسکونی در کوچه طلوع ۱۵ شهر بهارستان در حال انجام است نماز عید سعید فطر در شهر بهارستان برگزار می گردد کسر ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان تیم پارس جنوبی جم مشارکت بوشهری‌ها در راهپیمایی روز قدس امسال بی‌نظیر بود عملیات اجرایی بتن‌ریزی برای نصب چمن مصنوعی در رفیوژ بلوار آزادی شهر بهارستان آغاز شد آسفالت خیابان موعود خواسته و اولویت اهالی بود/ ۱۱۰ مورد تملک اراضی در بهارستان انجام شد/بلوار ورودی بهارستان، امسال اجرا می شود

2
امام جمعه جم:

راه جم – شیراز اتوبان شود/ برخی نقاط شهرستان جم آب ندارند

  • کد خبر : 4186
  • 06 خرداد 1402 - 11:43

به نقل از خبرگزاری مهر؛ حجت الاسلام محمد محمدی در خطبه‌های نماز جمعه جم با تبریک ولادت با سعادت امام رضا و دهه کرامت اظهار داشت: تمدن رضوی، حلقه وصل تمدن گذشته اسلامی و تمدن آینده اسلامی است.

وی اضافه کرد: از زمان امام رضا علیه‌السلام با سخنرانی‌هایی که آن حضرت در مسجد مرو، مناظراتی که مأمون ترتیب می‌داد معرفت به امامت ارتقا پیدا کرد.

امام جمعه جم بیان کرد: بعد از حضرت ثامن‌الحجج (ع)، امام جواد (ع) در هشت سالگی، امام هادی (ع) در حدود هشت سالگی و امام زمان (عج) در پنج سالگی به امامت رسیدند.

وی خاطرنشان کرد: همه این رویدادها بعد از امام رضا (ع) است و مشاهده می‌کنیم که شیعیان دچار تفرقه و انشعاب نشدند، بلکه با معرفت بالا این حقیقت را درک کردند که امام معصوم حتی اگر در کودکی به مقام امامت برسد باز هم توانایی علمی، عقلی و معنوی کسب این مقام را دارد.

محمدی بیان کرد: از نظر کمّی نیز جغرافیای تشیع را گسترش دادند، یعنی هم با هجرت به ایران، این سرزمین را به عنوان پایگاهی برای شیعه کردند و هم طبق سیره امام باقر و امام صادق علیهماالسلام شاگردان و نمایندگانی را به سرزمین‌های دیگر می‌فرستادند.

وی ادامه داد: سوم خرداد آزاد سازی، خرمشهر پیام آزادسازی خرمشهر این بود که ایران و ایرانی حاضر به عقب نشینی از مرزهای جغرافیایی نیست و اکنون نیز از مرزهای عقیدتی نظام و مردم کوتاه نخواهند آمد.

امام جمعه جم خاطرنشان کرد: امروز صاحب کشور و نظام مقتدر به برکت خون شهدا تدابیر رهبر معظم و آگاهی ملت عزیز هستیم.

وی تاکید کرد: با توجه به مرزهای طولانی ایران با کشورهای متعدد و بعضاً مهم و اثرگذار، سیاست دولت کنونی برای ارتباط با همسایگان بسیار مهم و درست است. دست‌های بیگانه برای ایجاد مشکل بین ایران و همسایگان آن، فعال است که نباید اجازه بدهید این سیاست آنها محقق شود.

رژیم صهیونیستی ناتوان از جنگ

محمدی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی مستاصل و ناتوان از جنگ‌های طولانی است افزود: طولانی‌شدن جنگ با مقاومت، تبعات منفی برای رژیم صهیونیستی دارد و می‌تواند به خروج سرمایه از سرزمین‌های اشغالی منجر شود.

وی ادامه داد: بحث حجاب توجه عمومی به این مقوله بسیار مهم است همگان وظیفه دارند امر به معروف و نهی از منکر کنند. جوانان را نجات دهیم با آشنایی به اصول و سازوکار امر به معروف جامعه را از آسیب‌ها با رأفت و درایت و تبیین و تعریف الگو درو کنیم.

امام جمعه جم با اشاره به مشکلات شهرستان افزود: مشکل آب شهرستان جم به طور کامل حل شود. بعضی از محلات شهر جم و روستاها آب آشامیدنی مورد نیاز ندارند.

وی اظهار داشت: راه جم – شیراز اصلاح، تعریض و اتوبان شود. هر هفته شاهد تصادفات مرگبار هستیم. با تردد ماشین‌های سنگین که محصولات صنعت را حمل و نقل می‌کنند این راه ظرفیت این حجم تردد ندارد. جان مردم مهم است.

محمدی تصریح کرد: انجام این مهم برای صنعت نفت و گاز و پتروشیمی‌ها کاری آسان و ابتدایی است از قبل مسئولیت‌های اجتماعی صنعت و حتی برای ایجاد، زیر ساخت‌های امور خودشان توجه بیشتری نمایند این مطالبه جدی ما و مردم است.

لینک کوتاه : https://baharestan-mun.ir/?p=4186

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.