• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
4
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر:

با دستور رئیس جمهور؛ طرح آبرسانی سیراف به جم افتتاح شد

  • کد خبر : 3876
  • 13 اسفند 1401 - 9:46

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “ابوالحسن عالی” مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، در حاشیه بازدید وزیر نیرو از طرح آبرسانی سیراف به جم گفت: طرح آبرسانی سیراف – جم از جمله پروژه‌های شاخص وزارت نیرو بود که افتتاح آن با دستور رئیس جمهور محقق شد.


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر اظهار کرد: این طرح آبرسانی دو شهر و و روستاهای تابعه را تحت پوشش قرار داده و جمعیت تحت پوشش آن ۱۲۰ هزار نفر در افق طرح است.
عالی ادامه داد: منبع تامین آب این پروژه در حال حاضر خط انتقال کوثر در نظر گرفته شده، اما در آینده‌ای نزدیک به آب شیرین‌کن سیراف- جم تغییر خواهد کرد.
وی یادآور شد: خط انتقال آب این پروژه ۴۲ کیلومتر و خط برق آن ۳۱ کیلومتر است که مجموع اعتبار آن نیز هشت هزار و ۴۱۰ میلیارد ریال است.
عالی بیان کرد: از مهمترین اهداف این پروژه، آبرسانی به بخش مرکزی شهرستان جم است که در چندماهه اخیر با تلاش جهادی سرعت و شتاب بسیار خوبی در روند اجرای آن محقق شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر یادآور شد: بوشهر از استان‌های پیشگام در احداث آب‌شیرین‌کن است که این شرایط نویدبخش افزایش پایداری تامین آب شرب در استان بوشهر است.
عالی افزود: در استان بوشهر اکنون چندین پروژه آب‌شیرین‌کن در دست احداث است که بر اساس تاکید رئیس جمهور حمایت اعتباری بسیار خوبی از این پروژه‌ها محقق خواهد شد.

لینک کوتاه : https://baharestan-mun.ir/?p=3876

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.